کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس

برخی‌ سخنان رهبری را برعکس منتشر می‌کنند/ گردشگری رکن اساسی برای ایجاد اشتغال است

28 خرداد 1395 ساعت 4:52

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در محلس شورای اسلامی گفت: برخی‌ها در داخل سخنان رهبری را برعکس منتشر می‌کنند.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های رهبری اقتصاد مقاومتی است و باید مسئولان تحقق این امر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه چقدر توانستیم در تحقق این شعار موفق باشیم، خاطرنشان کرد: فریدونکنار به چه میزان و چگونه می‌تواند در این زمینه موفق باشد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فریدونکنار بیش از ۶ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد و با ۱۰۰ سال پیش هیچ تفاوتی نکرده است، تصریح کرد: هنوز هم کشاورزی در فریدونکنار به صورت سنتی صورت می‌گیرد.

نانواکناری با اشاره به اینکه باید به اندازه‌ای در بحث اقتصاد مقاومتی توانند شویم که در صورت تحریم نیز مقتدر باشیم، گفت: مواهب طبیعی مانند جلگه مناسب، آب و هوای خوب و زمین‌های مرغوب در مازندران زمینه مناسبی برای رشد و توسعه است که نتوانستیم از آن به خوبی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در تحقق منویات رهبری فقط شعار دادیم و عملکردی نداشتیم، اظهار کرد: بالاترین رتبه سرطان را در مازندران داریم چرا که تولیدات دام و طیور مسموم است.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر تولیدات دامی مسموم است چه کسی مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرد، خاطرنشان کرد: چرا باید این سموم به خورد مردم داده شود.

نانواکناری با اشاره به اینکه برای رهایی از تهدیدات دشمن باید در مسیر خودکفایی قدم برداریم، گفت: نباید به نفت اتکا داشته باشیم چرا که کشور را خوار و ذلیل می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرموده‌های رهبری در جمع کارگزاران نظام، اظهار کرد: برخی‌ها در داخل سخنان رهبری را برعکس منتشر می‌کنند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبری فرمود اگر آمریکا به توافق خود عمل نکند و پاره کند، برجام را به آتش می‌کشیم و در برابر هر سلطه‌گری می‌ایستیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه موقعیت فریدونکنار یک شرایط بکر برای گردشگری است، یادآور شد: ۸ کیلومتر ساحل بکر داریم که باید مدیریت و برنامه‌ریزی شود چرا که معتقدیم گردشگری رکن اساسی برای ایجاد اشتغال است.


کد مطلب: 202525

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/202525/برخی-سخنان-رهبری-برعکس-منتشر-می-کنند-گردشگری-رکن-اساسی-ایجاد-اشتغال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com