کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شرق مازندران خبر داد

بهره‌برداری از پل ورودی غربی نکا ظرف سه ماه آینده/ سوخت مازون از نیروگاه نکا حذف می‌شود

27 خرداد 1395 ساعت 22:17

نماینده مردم شرق مازندران با اشاره به لزوم انجام جهادی پروژه‌ها از بهره‌برداری پل ورودی غربی نکا ظرف سه ماه آینده خبر داد.


به گزارش بلاغ، علی‌محمد شاعری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مسدود شدن ورودی شهرستان نکا، اظهار کرد: با بسته شدن ورودی شهرستان و تغییر مسیر به مرور شاهد افزایش بار ترافیکی شهروندان هستیم که دراین راستا طی مذاکرات انجام شده با مدیرکل راه‌وترابری و مسئولان ذیربط مقرر شد به شیفت کاری این پروژه افزوده تا در اولین فرصت این مسیر بازگشایی شود.

به گفته نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تکمیل عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهر نکا با هدف تسهیل در رفت‌وآمد و افزایش ضریب ایمنی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با این روند می‌توان طی سه ماه آینده شاهد بهره‌برداری طرح بود.

وی اضافه کرد: زمانی که همه ارگان‌ها به صورت تیمی با هدفی متحد و هم‌راستا در مسیر قرار گیرند قطعا با پشتیبانی مردم و حرکت جهادی منجر به بهترین ثمره می‌شود.

شاعری همچنین با اشاره به مشکلات زیست‌محیطی سوخت مازوت نیروگاه برق شهید سلیمی نکا، بیان کرد: متأسفانه طی سال‌های اخیر استفاده از سوخت مازوت به روستائیان و کشاورزان دهستان قره‌طغان نکا خسارات و آسیب‌های جدی وارد کرد که در این راستا برای برون‌رفت از این معضل باید مصرف سوخت مازوت در نیروگاه شهید سلیمی نکا حذف شود.

وی افزود: زمانی که سوخت مازوت با به وجود آوردن آلودگی هوا و باران‌های اسیدی، محصولات کشاورزان، آب، خاک و سلامتی آن‌ها را از بین می‌برد، قطعا در برابر این خسارات و آسیب‌ها ایستادگی کرده و مانع از استفاده آن در نیروگاه می‌شویم.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی‌گذاریم سوخت مازوت در نیروگاه استفاده شود، متذکر شد: طبق هماهنگی‌هایی که با وزارت نفت انجام شد سوخت مازوت در این نیروگاه حذف می‌شود و تنها پنج درصد صرفا به صورت پدافنی در نیروگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.


کد مطلب: 202522

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/202522/بهره-برداری-پل-ورودی-غربی-نکا-ظرف-سه-ماه-آینده-سوخت-مازون-نیروگاه-حذف-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com