نخستین سالگرد شهادت شهید روح‌الله سلطانی همراه با یادواره 1041 شهید شهرستان آمل با سخنرانی آيت الله سيداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در حسينيه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
نخستین سالگرد شهادت شهید روح‌الله سلطانی همراه با یادواره شهدای آمل برگزار می‌شود
به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، امام جمعه آمل در جلسه ستاد برگزاری نخستین سالگرد شهادت شهید روح‌الله سلطانی و یادواره 1040 شهید شهرستان آمل با بیان اينکه همه ما سرباز ولايت هستيم، گفت: برای برگزاری يادواره شهدا جانمان را فدا می‌کنيم تا با عظمت برگزار شود؛ ما بايد به صبر و بردباری خانواده شهدا غطبه بخوريم که عزيزشان را از دست دادند اما مانند کوه ايستاده و مقاوم هستند.

 

حجت الاسلام سيدجليل مرتضوی با بیان اینکه همه شهدا برای ما عزيز هستند، افزود: امسال قصد بر اين است که يادواره سرداران و1041 شهيد شهرستان آمل با محوريت شهيد شاخص سال شهرستان شهيد روح الله سلطانی برگزار شود.

 

 

وی در ادامه تصریح کرد: امروز اگر امنيت و آسايشی در جامعه وجود دارد به برکت خون‌های پاک شهدا می‌باشد و برگزاری يادواره تاکيد بر ادامه راه شهدای عزيز است.

 

در این جلسه فرماندار ويژه آمل با اشاره به سابقه درخشان شهرستان آمل قبل و بعد از انقلاب اظهارکرد: مردم آمل با پشت سر گذاشتن فراز و نشيب‌های فراوان در طول انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و خنثی‌سازی غائله ششم بهمن سال 60 و تقديم شهدای والامقام برگ زرينی در تاريخ انقلاب رقم زدند که از افتخارات اين شهر محسوب می‌شود.

 

 

احمد منفرد به حضور جوانان شهرستان در کشور سوريه برای دفاع از حرم آل الله(ع) اشاره کرد و گفت: حضور جوانان در دفاع از حرم و تقديم شهدای والامقام در اين راه نشان از آمادگی مردم در همه زمان‌ها است.

 

وی در ادامه یادآور شد: برگزاری این یادواره‌ها تلنگری به خودمان است که غفلت نکنيم و از مسير شهدا خارج نشويم.

 

معاون استاندار به برگزاری يادواره سرداران و1041 شهيد شهرستان با محوريت شهيد روح الله سلطانی اشاره کرد و افزود: اين يادواره در 24 تيرماه 95 با سخنرانی آيت الله سيداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در حسينيه ثارالله سپاه آمل برگزار می‌شود.

 

 

در ادامه نائب رئيس شورای اسلامی شهر آمل با اعلام آمادگی برای برگزاری این يادواره گفت: خوشبختانه نگاه شورا و شهرداری در جهت اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت است که تاکنون توانستيم در برگزاری 25 يادواره مشارکت کنیم.

 

مسعود تسليمی ادامه داد: ساخت فيلم مستند زندگينامه شهيد روح الله سلطانی، چاپ ويژه نامه شهدا و فضاسازی شهر از جمله برنامه‌های اجرایی این یادواره است.

 

گفتنی است در این نشست درباره برگزاری برنامه شب شعر، شب خاطره گويی، برپايی ايستگاه‌های صلواتی در چهار ورودی‌ شهر، اعزام منتخبين شب شعر و خبرنگاران پرتلاش در انعکاس اخبار يادواره به مشهد مقدس و تشکيل کميته اطلاع رسانی تصميماتی گرفته شد.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲