کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان نظامی مازندران:

میز مذاکره حاصل تدبیر نیست، بهای خون شهداست

26 خرداد 1395 ساعت 15:47

دادستان نظامی مازندران گفت: امروز اگر مسئولان بر سر میز مذاکره می نشینند به بهای تدبیرشان نیست بلکه به بهای خون شهداست.


به گزارش بلاغ به نقل از عصرساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی دادستان نظامی مازندران در بیست و ششمین سالگرد شهادت سردار موسی زارعی که در روستای کیاپی برگزار شد، گفت: شهدا را در زندگی خود فراموش نکنیم و وصیت‌نامه این عزیزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه خون پربرکت شهدا هادی و رهنمای ماست، اظهار کرد: شهادت شیرین‌ترین مرگ برای انسان است و مزار شهدا تا ابد دارالشفای آزادگان خواهد بود.

دادستان نظامی مازندران با اشاره به ایمان شهدا، خاطرنشان کرد: شهدای ۸سال دفاع‌مقدس و مدافع‌حرم از تمام هستی خود برای آرامش و امنیت ما گذشتند.

زارعی با تاکید بر حفظ امنیت کشور، تصریح کرد: اگر امروز در امنیت و آرامش نظام ما به سمت کمال حرکت می‌کند، بخاطر خون پربرکت شهداست.

وی ادامه داد: امروز اگر مسئولان بر میز مذاکره می‌نشینند به بهای تدبیرشان نیست، بلکه به بهای خون شهداست.

دادستان نظامی مازندران با اشاره به حضور مستشارن نظامی ایران در خارج از کشور، گفت: جوانان ما در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم که تاکنون فدائیان بسیاری در حفظ و صیانت از این حرم شده‌اند، همچون قمری در میان حریم اسلام ناب محمدی(ص) می‌درخشد، حضور دارند. این همان حریمی است که سرور جوانان بهشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در راه آن از تمام هستی و جان و مال خود و فرزندان و خانواده‌اش گذشت.


کد مطلب: 202207

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/202207/میز-مذاکره-حاصل-تدبیر-نیست-بهای-خون-شهداست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com