تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۲۰۱۲۶۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر گفت: بسیجیان با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی می‌توانند سهم به‌سزایی در خنثی‌سازی پروژه وابسته‌سازی دشمن داشته باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، سیدموسی حسین‌نژاد شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ادارات سپاه بابلسر که باحضور فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اجرای موفق ماموریت‌های پایگاه‌های مقاومت، مرهون پشتیبانی روسای ارزشی و بسیجی ادرات است.

 

وی افزود: ماموریت‌های سپاه و بسیج زمانی به ثمر می‌نشیند که همراه با همزبانی و همدلی باشد و محصول این همراهی، محقق شدن منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری خواهد بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با بیان اینکه بسیج اداری و کارمندی از ظرفیت و پتانسیل ویژه‌ای در فرهنگ‌سازی در سطوح  مختلف جامعه برخوردار است، تصریح کرد: کارمندان بسیجی ما در سطح ادارات می‌توانند با رفتار، کردار و گفتار خویش، مبین و نماد یک انسان تراز انقلابی باشند.

 

حسین‌نژاد با بیان اینکه این انتظار است که کارمند بسیجی ما دارای سعه صدر و شرح صدر بوده و با تواضع و فروتنی ویژه از امورات مردم گره‌گشایی کند، خاطرنشان کرد: کارمندان بسیجی باید در همه امورات به ویژه در اجرای ماموریت‌های بسیج پیش‌قدم باشند.

 

وی، اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین پاسداشت مناسبت‌های ملی، مذهبی و فضاسازی محیطی در سطح ادارات را از وظایف کارمندان بسیجی دانست و گفت: گفتمان‌سازی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در شرایط حساس کنونی که به‌عنوان خطر از سوی دشمن ما را تهدید می‌کند، بیش از پیش احساس می‌شود و تنها راه برون‌رفت از این خطر توجه ویژه و اساسی به منویات رهبر معظم انقلاب است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر اضافه کرد: ما به عنوان عناصر اثرگذار در سطوح جامعه با استفاده از کالای داخلی و ترویج و تشویق مردم می‌توانیم سهم به‌سزایی در عملیاتی کردن این راهبرد رهبر فرزانه انقلاب و خنثی‌سازی پروژه وابسته‌سازی دشمن داشته باشیم.

 

حسین‌نژاد با بیان اینکه امروز با وجود پیچیدگی و تنوع تهدیدات در همه زمینه‌ها، لازم است بسیج کارمندی و کارگری ما در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و به ویژه سیاسی، مسلح به سلاح بصیرت باشد، بیان کرد: کارمندان بسیجی باید در این عرصه‌ها به عنوان سفیران و عمارهای انقلاب عمل کنند و ضمن ارتقای بصیرت در خود، هشدارهای لازم را نیز در این زمینه‌ها گوشزد کنند.

 

وی در پایان گفت: اگر با معرفت به جاماندن خود از قافله شهدا بنگریم، می‌بینیم که ما امروز باید پرچم در اهتزاز شهدا را صیانت کنیم و در این مسیر کوچک‌ترین غفلت از ما بسیجیان که امام آرزوی محشور شدن با آنان را داشت، پذیرفته نخواهد بود.

 

به گزارش مشهدسر، در پایان این مراسم، سرهنگ اسحاق امید به‌عنوان سرپرست بسیج ادرات سپاه بابلسر معرفی و از زحمات سروان مرتضی زارعی تقدیر شد.

 

زارعی طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر، به‌عنوان مسئول معاونت بسبج سازندگی سپاه شهرستان بابلسر معرفی شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴