تاریخ انتشارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۱۹۹۸۵
رئيس‌جمهور سوريه در سخناني تاكيد كرده است که پاسخ سوريه به حملات موشكي اسرائيل قوي‌تر وخشن‌تر از آن چيزي خواهد بود كه اين رژيم تصور مي‌كند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،پايگاه خبري الخبرپرس لبنان به نقل از منابع آگاه نوشت:"بشار اسد" رئيس‌جمهور سوريه در سخناني تاكيد كرده است که پاسخ سوريه به حملات موشكي اسرائيل قوي‌تر وخشن‌تر از آن چيزي خواهد بود كه اين رژيم تصور مي‌كند.
  وي در ادامه با بيان اينكه پاسخ به تجاوزهاي اسرائيل در دست خود ما بوده و در دست ديگران نيست، افزود: دشمنان را در وقت مناسب و با روش مناسب شگفت‌زده خواهيم كرد.   اسد همچنين با بيان اينكه سوريه توانايي حمله به اسرائيل را دارد، افزود: ارتش سوريه بايد آمادگي هرگونه پاسخ به اسرائيل و مقابله با آن را داشته باشد.   بر اين اساس رئيس‌جمهور سوريه در بخش ديگري از سخنان خود تاكيد كرد: پاسخ به تجاوزهاي اسرائيل از چندين روش از جمله امنيتي، نظامي و سياسي صورت مي‌گيرد که يكي از آنها به دست‌آوردن مقادير زيادي موشك ياخونت از طرف سوريه براي پاسخ به تجاوزات است.   رئيس‌جمهور سوريه در ادامه با اشاره به اينكه حمله اسرائيل با موشك‌هاي ارسالي اين كشور به سوريه باعث خشم طرف روسي شده است، افزود: اقدام اخير اسرائيل مقابله آشكار با روسيه بوده و در شرايط كنوني گزينه‌ها در اختيار ما است و اسرائيل تاوان تجاوز خود به سوريه را مي‌دهد.   منابع آگاه در پايان مي‌افزايند:"بشار اسد" در گفتگو با برخي از معاونان خود و در مشورت با فرماندهان ارتش اين كشور كه در بين آنها "سرتيپ ماهر الاسد" هم حضور داشته است، بر وجود اطلاعات كامل از اقدام اخير اسرائيل در دستگاه اطلاعاتي سوريه تاكيد كرده و افزوده است: اطلاعات كاملي از اهداف رژيم صهيونيستي كه بسيار حساس هستند و امكان حمله به آنها وجود دارد، در اختيار دستگاه اطلاعاتي  سوريه وجود دارد.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴