امام جمعه نور در جمع فرهنگیان بابلسر:

آموزش و پرورش به دنبال تبیین مدیریت جهادی باشد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۱۹۶۶۸۳
امام جمعه نور گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه‌ مجری تعلیم و تربیت در کشور باید به دنبال اجرای سیاست‌های رهبر فرزانه انقلاب و تبیین مدیریت جهادی باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری ارجمند صبح امروز در جمع فرهنگیان بابلسر اظهار کرد: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل(ره) پیام‌آور بسیاری از ارزش‌ها در کشور است و باید بدانیم هر حادثه‌ای در جهان بی‌علت نیست.

وی به تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم اشاره کرد و افزود: این رویداد بزرگ، نقطه عطفی برای کشور ما و نقطه تاریکی برای آمریکایی‌ها و هم‌رزمانشان داشت چرا که پس از این واقعه تاریخی، شاهد شکست مداوم دشمن در کودتاهای متعددی در سطح کشور بودیم.

امام جمعه نور تصریح کرد: جنگ میان ایران و عراق نیز به دلیل استقلال ایران اسلامی و حذف قدرت دست‌نشاندگان آمریکا و انگلیس بود.

امیری ارجمند با اشاره به غیرت مردم ایران در بازپس‌گیری خرمشهر از دست عراق متجاوز و دشمنان قسم‌خورده ایران، خاطرنشان کرد: در واقعه فتح خرمشهر، 6 هزار شهید تقدیم این انقلاب شد که باید همه روزه و همه ساله در تمامی برنامه‌ها به آن اشاره کنیم تا جوانان این انقلاب بدانند این امنیت و آسایشی که هم‌اکنون در شهرهای ایران شاهد هستیم، حاصل عزت، ایمان و فداکاری این شهدای بزرگوار است.

وی از فتح خرمشهر به عنوان فتح‌الفتوحی در طول 8 سال دفاع مقدس نام برد و گفت: در واقعه خونین خرمشهر باید با دو نگاه به مسئله نگریست، نخست نگاه مادی به اقلام و تجهیزات ناچیز جنگی ایرانیان در دفاع از حریم شهر و دوم نگاه فرامادی که حاصل عنایات و الطاف خاص خداوند در جهت پیروزی ایمان بر اسلحه بود.

امام جمعه نور با اشاره به نقش مدیران دستگاه‌های آموزشی در کشور، اذعان کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه‌ مجری تعلیم و تربیت در کشور باید به منظور حفظ انقلاب و اتحاد ملت به دنبال اجرای سیاست‌های رهبر فرزانه انقلاب و تبیین مدیریت جهادی باشد.

امیری ارجمندی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب و اتمام جنگ تحمیلی توانستیم در جهت پرورش دانشمندان گام‌های مؤثری برداریم و در صحنه‌های جهانی در صدر کشورهای منطقه قرار گیریم که این محصول حرکت جهادی مدیران کشور در نظام تعلیم و تریبت بود.

وی در پایان با اشاره به نقش وحدت ملی و اتحاد اقوام ایرانی در تقویت نظام و مقابله با تهدیدات دشمن، گفت: ما باید به دنبال پرورش انسان‌های تحول‌گرا با نگاهی اسلامی و جهادی باشیم تا بتوانیم اقتدار و ثبات خود را در منطقه و جهان نشان دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰