تاریخ انتشاردوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۱۹۶۲۲۸
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عدم اعتماد به آمریکا مهم‌ترین درس خرمشهر است، گفت: تبعیت سران قوا از ولایت در مسیر انقلاب اسلامی ضروری است.
۰
plusresetminus
عدم اعتماد به آمریکا مهم‌ترین درس خرمشهر است / لزوم تبعیت سران قوا از ولایت در مسیر انقلاب اسلامی
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، محمدرضا آزادی‌کناری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح فریدونکنار در سپاه این شهرستان، اظهار کرد: فتح خرمشهر درس‌ها و عبرت‌های فراوانی برای تمامی ملت داشت.
 
وی تصریح کرد: خرمشهر به عنوان یک فرمول می‌تواند برای طرفداران جبهه حق و مقاومت در برابر طاغوت تکرار شود.
 
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در سال نخست جنگ بخشی از سرزمین کشور از دست رفت، خاطرنشان کرد: در فضای سیاسی کشور بنی‌صدر از امام تبعیت نمی‌کرد و با وابستگی به غرب به دنبال دستیابی به منافع حزبی بیگانگان بود.
 
آزادی افزود: تحولات سیاسی سال نخست جنگ با آغاز شدن ۸ سال دفاع مقدس، ترور، التهاب، تجمعات واعتراض‌های سیاسی بسیار دیده شد و این دعوای سیاسی به جائی کشید که رئیس جمهور وقت در برابر امام‌(ره) و مجلس ایستاد.
 
وی با اشاره به اینکه انفجار، ترور و خشونت در تمام کشور ایجاد شده بود، خاطرنشان کرد: در تیر و شهریورماه سال ۶۰ در دو اقدام تروریستی، بسیاری از بزرگان کشور به شهادت رسیدند و برای یک کشوری که در جنگ با دشمن قرار داشت و ترورهای فراوانی نیز صورت گرفت ایستادگی بسیار دشوار بوده است اما بیداری امام امت و ملت موجب شد تهدیدهای داخلی و خارجی بی‌اثر شود.
 
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه با روی کارآمدن آیت‌الله خامنه‌ای در ریاست جمهوری ثبات سیاسی در کشور به وجود آمد، تصریح کرد: عملیات‌های فراوانی پس از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید در کمتر از چندماه با موفقیت انجام و زمین‌های اشغال شده از سوی دشمن بازگردادنده شد و آن به این دلیل بود که در نیروهای مسلح وحدت و حضور گسترده بسیجیان و مردم را شاهد بودیم.
 
آزادی افزود: در عملیات بیت‌المقدس به مدت ۲۴ روز نیروهای مسلح و بسیجی پس از استقامت فراوان و تعقیب دشمن از نزدیکی‌های اهواز تا خرمشهر این شهر را ابتدا محاصره و در روز سوم خرداد فتح کردند.
 
وی افزود: از درس‌های دیگر این حماسه این است که ما نمی‌توانیم با طاغوت که امروز مظهر آن آمریکا است اعتماد کنیم و صرف ایمان و اسلام کافی نیست چرا که کفر و طاغوت و امان به خدا دو روی یک سکه هستند.
 
آزادی در ادامه با بیان اینکه نمی‌توان به طاغوت اعتماد کرد و بگوئیم که مسلمان هستیم، تصریح کرد: امام در مقابل طاغوت ایستاد و انعطاف نشان نداد تا به پیروزی دست یافت.
 
این تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به اینکه رهبری نیز امروز در برابر استکبار و غده سرانی منطقه انعطاف‌پذیر نیستند، خاطرنشان کرد: اگر دولت، مجلس، قوه قضائیه، نیروهای مسلح و مردم با تبعیت از ولایت پشت رهبری بمانند قطعا به پیروزی و موفقیت دست پیدا می‌کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴