کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

۱۱۰ پروژه ورزشی در مازندران نیمه تمام است/ واگذاری ۵ پروژه ورزشی نیمه تمام به بخش خصوصی

تسنیم , 2 خرداد 1395 ساعت 13:50

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به واگذاری ۵ پروژه ورزشی نیمه تمام استان به بخش خصوصی در روز جاری گفت: هم اکنون ۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در مازندران داریم.


به گزارش بلاغ، حبیب حسین زادگان در نخستین نشست یکروزه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه شمال کشور، اظهار داشت: در المپیک گذشته 50 درصد سهم مدال آوری مربوط به مازندران بوده و امسال نیز مازندران بیشترین سم را در راهیابی به المپیک کسب کرده است.

وی افزود: به اندازه سهم بری مازندران در حوزه کسب مدال‌های بین المللی، توجه ویژه ای به استان و زیرساخت‌های ورزشی آن نمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه وجوه اداره شده باشگاه‌های خصوصی از سوی دولت برای پرداخت به باشگاه‌ها مصوب شود، تصریح کرد: در مازندران 110 پروژه نیمه تمام ورزشی داریم که بخشی از این پروژه‌ها بالغ بر 17 سال از زمان شروع آن می‌گذرد.

حسین زادگان با بیان اینکه سالن چندمنظوره کشتی جویبار به زودی اجرایی می‌شود، افزود: بالغ بر 50 درصد پروژه‌های ورزشی نیمه تمام را به بخش خصوصی احصا کردیم و امروز 5 قرارداد پروژه ورزشی به بخش خصوصی واگذار کرده ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های فاضلاب در استان‌های شمالی ضروری است، گفت: در استان‌های شمالی ضریب برخورداری فاضلاب 20 درصد بوده ولی در مازندران کمتر از 10 درصد است. محمد حسین ذاکری با بیان اینکه برخورداری استان‌های ساحلی از طرح‌های جامع فاضلاب ویژه دیده شود، افزود: قانونگذار باید از طریق فاینانس و بانک توسعه اسلامی در جهت حمایت به بخش توسعه طرح‌های فاضلاب داده شود.


کد مطلب: 195976

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/195976/۱۱۰-پروژه-ورزشی-مازندران-نیمه-تمام-واگذاری-۵-بخش-خصوصی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com