تاریخ انتشارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۱۹۵۵۵۴
امروز، در صف‌آرایی جهانی حق و باطل،یاران امام مهدی(عج‌الله)، نیازمند اهتمام ویژه برای زدودن غبار غفلت و زنگارزدایی گناه و رفتن به‌سوی ساختن جامعه‌ای مستعد و پذیرای امام مهدی(عج‌الله) هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان، با تبریک این عید خجسته به عموم ارادتمندان امام مهدی(عج)، انقلاب اسلامی را طلیعه ظهور آن حضرت دانست که با امحاء ظلم و ظالم و قیام جهانی مستضعفان علیه مستکبران، زمینه ظهور دوازدهمین شمس سپهر امامت و ولایت، فراهم می‎آید. متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
میلاد سرورآور منجی عالم بشریت، عدالت‌گستر جهانی، حضرت حجت‌ابن‌الحسن‌العسکری(عج‌الله تعالی فرجه‌الشریف) بر همه آزادگان، مسلمانان و شیعیان و محبان بقیه‌الله‌الاعظم بویژه بر نائب آن امام بزرگوار تبریک و تهنیت باد.
 
مولودی که با تولدش نور امید را برای همیشه تاریخ در دل بشریت برافروخت و فروافتادگان را برای استیفای حقوق انسانی‌شان انگیزه بخشید و ظالمان و متجاوزان را از ادامه تعدی‌شان برحذر داشت و سال‌ها و قرن‌هاست که ندای پاکی و طهارت را بر وجدان انسان‌ها عرضه می‌دارد و با انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران، حجت را بر همگان به پایان رساند تا با قیام علیه پلشتی‌ها و ناراستی‌ها، زمینه ظهورش فراهم آید.
 
امروز، در صف‌آرایی جهانی حق و باطل، بر کسی پوشیده نیست که صف یاران امام مهدی(عج‌الله)، نیازمند اهتمام ویژه برای زدودن غبار غفلت و زنگارزدایی گناه و رفتن به‌سوی ساختن جامعه‌ای مستعد و پذیرای امام مهدی(عج‌الله) هستند. بدون تردید، در این مسیر امحاء ظلم ظالمان بدون حذف گردنکشان جهانی امکان‌پذیر نیست همان مسیری را که نظام اسلامی‌مان باید بپیماید تا به سرمنزل مقصود برسد.  ان شاءالله

سیدرحیم توکل
 نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری
 14شعبان‌المعظم 1437 برابر با اول خرداد 1395
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴