کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه زیراب:

تب و تاب شهادت هنوز در کشور وجود دارد

31 ارديبهشت 1395 ساعت 18:10

امام‌جمعه زیراب در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: تب و تاب شهادت هنوز در کشور وجود دارد و با وجود شبیخون فرهنگی دشمنان در همه ابعاد شاهد حضور رزمندگان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) هستیم.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زیراب سوادکوه به ارزش اخلاص در فعالیت‌ها اشاره و اظهار کرد: ارزش هر کار در انگیزه الهی آن است و یکی از مهم‌ترین شاخصه شخصیتی امام راحل (ره) اخلاص ایشان بود و اولویت بنیانگذار انقلاب اسلامی، رضایت الهی و اخلاص در فعالیت بود.

وی به دشمنی مستکبران جهان در راس آن آمریکا با ملت ایران اشاره و تصریح کرد: محاصره اقتصادی دشمنان از سال 59 آغاز شد و تاکنون ادامه دارد، شجاعت و مجاهدت ملت و رزمندگان در عرصه‌های مختلف موجب به دست آمدن نتایج ارزشمندی برای نظام اسلامی شد.

امام‌جمعه زیراب با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در سال 61، خاطر‌نشان کرد: حماسه فتح خرمشهر در سال 61 با مجاهدت ملت ایران و رزمندگان به دست آمد.

رضایی به وجود روحیه شهادت‌طلبی در جوانان اشاره و تاکید کرد: تب و تاب شهادت هنوز در کشور وجود دارد و با وجود شبیخون فرهنگی دشمنان در همه ابعاد شاهد حضور رزمندگان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) هستیم.

وی افزود: همچنان روحیه شهادت‌طلبی و از خود گذشتگی در ملت ما وجود دارد و جوانان ما برای دفاع از حرم حضرت زینب در سوریه صف کشیدند.

امام‌جمعه زیراب به برخی اظهار نظر‌ها در دهه گذشته درباره حضور کمرنگ ملت در دفاع از کشور اشاره و اظهار کرد: حضور رزمندگان ما در کشور دیگر برای دفاع از آموزه‌های دینی و حضور داوطلبان برای شهادت‌طلبی در دفاع از کیان دینی خط بطلانی بر اظهار نظر‌ها علیه روحیه شهادت و ایثار ملت ایران است.


کد مطلب: 195404

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/195404/تب-تاب-شهادت-هنوز-کشور-وجود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com