تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۱۹۲۴۹۷
ولی‌الله نانواکناری، منتخب مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با ابراز همدردی از خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم بیانیه‌ای صادر کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، ولی‌الله نانواکناری، منتخب مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با ابراز همدردی از خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم بیانیه‌ای صادر کرد.
 
متن بیانیه به این شرح است.

 بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ۞
سوره احزاب ؛ آیه ۲۳

از مومنان مردانی هستند که به پيمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضي بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نکرده‌‏اند.
 
سراسر این سرزمین از خون جوانان پاک سرشت و غیوری لاله‌گون است که شرف و عزتشان پایمال دنیاطلبی و عافیت‌اندیشی نشد و خون سرخ خویش را پای درخت تناور اندیشه سبز خویش نثار نمودند، بار دیگر مازندران این دیار دلیران مشرف به استقبال از سفرکرده‌هایی است که دلدادگان و مدافعان ناموس پیشوای مظلومشان حسین(ع) هستند پرستوهای خونین بالی که بوی اشک زینب(س) بر بال‌هایشان نشسته است.

با قلبی آکنده از اندوه از فقدان این روح های پر کشیده به آسمان، شهادت مدافعان حرم، این رهروان ابالفضل العباس (ع) را به پیشگاه ولیصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت نجیب ایران تبریک و تسلیت گفته، از درگاه خداوند رحمان نابودی بساط استکبار و استعمار در تمام جهان و صلح پایدار برای همگان را مسئلت دارم.
 
ولی الله نانواکناری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴