کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی / امید که دولت تدبیر چاره اندیشی کند!

هجوم میسیونرهای بدحجابی به مازندران

عماد ستایش

15 تير 1392 ساعت 7:24

وقیحانه و بدون حجاب در کوچه پس کوچه های شهر میگردند و به جوانان ما می آموزند آنچه را که نباید و خیلی زود نیز باید منتظر پیامد این رژه میسیونرهای بی حجابی در ظاهر و پوشش همشهری هایمان باشیم.


 اختصاصی بلاغ ،با پایان یافتن بهار و آغاز فصل سفر ،موج گردشگران به شهرهای استان سرازیر شده و روز به روز در حال افزایش است، افزایشی که مشکلاتی را نیز بوجود آورده است.
اگرچه حضور هر چه بیشتر توریست در شهرهای شمالی باعث رشد اقتصادی شهرهای شمال خواهد شد، اما با داشتن این خروس قندی نمی توان از مشکلاتی که این مسافران بوجود میاورند به سادگی گذشت و به امید رشد اقتصادی در آینده ای که  قرارست بیاید داشته هایمان را به حراج بگذاریم.
آلودگی محیط زیست و مشکلات ترافیکی و ناهنجاری های فرهنگی از بزرگترین دستاوردهای هجوم مسافران تابستانی -بخصوص پایتخت نشینان - به شهرهای استان مازندران است .
آلودگی محیط زیست و ترافیک ،مشکلاتی موقتی و گذراست و با پایان تابستان رفع خواهند شد اما ناهنجاری های فرهنگی یا از بین نمی رود و یا با صرف هزینه فراوان و البته طی زمانی بسیار زیادی شاید امکان بهبود نسبی برای آن باشد.
یکی از بدعتهایی که در همین چند روز اول تابستان چهره ی شهرهای شمالی را متفاوت کرده است ،رژه ماشین های پایتخت نشینانی است که راکبانشان هیچگونه حجابی روی سر ندارند ، زنان و دخترانی که یا روسری ندارند و یا آن را روی شانه هایشان به امانت گذاشته اند.
جالبتر و البته عجیب تر نوع نگاه آنهاست ، نگاهی عاقل اندر سفیه به مردم شهر ، نگاهی که انسان را بیاد میسیونرهای مذهبی ای می اندازد که دولت انگلیس به قاره سیاه می فرستاد تا فرهنگ آنگلاساکسون را در کوره دهات های آفریقا نهادینه کنند.
میسیونرهایی که به اسم مذهب و کمک بشر دوستانه،اهداف شوم امپراطوری خیانت را در قلب قاره سیاه فرو کردند و انگار باز برگشته اند اما اینبار به بهانه توریسم و ایرانگردی .
وقیحانه و بدون حجاب در کوچه پس کوچه های شهر میگردند و به جوانان ما می آموزند آنچه را که نباید ،و خیلی زود نیز باید منتظر پیامد این رژه میسیونرهای بی حجابی در ظاهر و پوشش همشهری هایمان باشیم.
شاید انتظار شدت فعالیت گشت ارشاد یا ستاد امر به معروف و نهی از منکر از دولت منتخب تدبیر و امید کمی متوقعانه باشد اما رییس جمهور منتخب که خود روحانی و شریعت اسلام می داند باید بداند فکر اندلسی شدن حتی به نفع دولت یازدهم هم نیست و این روند جز هرج و مرج برای جامعه چیز دیگری در پی نخواهد داشت.


کد مطلب: 19173

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/19173/هجوم-میسیونرهای-بدحجابی-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com