تاریخ انتشارجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۹۱۴۹۹
منتخب مردم شرق مازندران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای گفت: روستایی تحریم‌پذیر نیست چون خود تولید کننده است و می‌تواند در هر شرایط با آماده بودن امکانات به تولید بپردازد.
۰
plusresetminus
روستایی تحریم‌پذیر نیست چون خودش تولید کننده است
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید، علی محمد شاعری از روستاهای زلت، رودبار و سد گلورد بازدید کرد و در دیدار با اهالی روستای غریب‌محله اظهار داشت: ایجاد بستری مناسب برای کارآفرینی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم یکی از اهداف مهم اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.


وی تصریح کرد: روستاییان کسانی هستند که بدون هیچ‌گونه وابستگی به معنای واقعی خود اتکا و مستقل هستند، روستایی تحریم‌پذیر نیست چون خود تولید کننده است و می‌تواند در هر شرایط با آماده بودن امکانات به تولید بپردازد.


منتخب مردم شرق مازندران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای با تاکید بر اجرای واقعی مدیریت جهادی تصریح کرد: باید بدون در نظر گرفتن سلایق شخصی و جناحی و با احترام گذاشتن به ارزش‌ها، برای توسعه منطقه، استان و کشور گام برداریم.


استاندار اسبق گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: مدیریت جهادی باید جایگزین مدیریت اداری شود، چراکه مدیریت جهادی دارای خصوصیات خاص برای رسیدن به اهداف است که باید از حالت  شعار خارج شده و در عمل پیاده شود.


علی محمد شاعری ادامه داد: نباید در مسیر خدمت مشکلات را به گردن دیگران انداخت بلکه باید مشکلات را ریشه یابی کرده و با توجه به امکانات در یک بازه زمانی مشخص حل کنیم، دیگر زمان شعار نیست باید از بحث‌های حاشیه‌ای بپرهیزیم و با تعامل، برای اقدام و عمل کار کنیم.


وی به مشکلات روستاهای اطراف از جمله پل روستای رودبار اشاره و تاکید کرد: برای پل این روستا که تنها راه ارتباطی آن است باید هر چه سریع تر اجرا شود و همچنین وزرات نیرو نیز برای تملک زمین‌های زراعی و مسکونی اهالی روستای رودبار، باید تامین اعتبار کند و فرماندار بهشهر نیز مسئول پیگیری این کار باشد.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲