کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی سوادکوه در گفتگو با بلاغ /

با مظاهر بدحجابی برخورد خواهد شد

11 تير 1392 ساعت 19:41

فرمانده نیروی انتظامی سوادکوه گفت:رعايت نکردن حجاب اسلامي در انظار عمومي خلاف قانون است و در صورت مشاهده اين موارد نيروي انتظامي به طور قاطع با آنها برخورد مي کند.


به گزارش خبرنگار بلاغ، درپی درج خبر ذبح فرهنگ اسلامی این بار در سوادکوه! / تصاویر  ؛درباره بعضي از مسافريني که به شهرستان سوادکوه مي آيند با وضعي غير متعارف در مناطق تفريحي ظاهر مي گردند و شئونات اسلامي را زير پا مي گذارند، سرهنگ صفر پور فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در مصاحبه با خبرنگار ما در سوادکوه گفت:رعايت نکردن حجاب اسلامي  در انظار عمومي خلاف قانون است و در صورت مشاهده اين موارد نيروي انتظامي به طور قاطع با آنها برخورد مي کند.
سرهنگ صفرپور با بیان اینکه  جديدا مشاهده مي شود  که بعضي از مسافرين در داخل اتومبيل ها ي شخصي بدون داشتن حجاب تردد مي نمايند،تصریح کرد: برابر با قانون،محيط داخلي اتومبيل حريم شخصي نيست و جزء حريم عمومي محسوب مي شود، رعايت نکردن حجاب در اتومبيل جرم است و در صورت مشاهده چنين موردي حتما با اين فرد برخورد قانوني مي شود.
وی در ادامه  افزود: نيروي انتظامي همواره مناطق گردشگري را تحت نظر دارد و براي تامين امنيت و جلوگيري از وقوع جرم در اين مناطق به طور دائم در حال گشت زني مي باشند اما به دليل وسعت منطقه و کمبود نيروي انساني نمي توان تمام نقاط را به صورت دائمي و کامل تحت پوشش قرار داد.
فرمانده نیروی انتظامی سوادکوه با اشاره به نقش موثر مردم در شناسايي و برخورد با جرائم، از مردم خواست کرد  که در صورت رويت هرگونه عمل غير قانوني و خلاف شرع و يا  رعايت نکردن شئونات اسلامي از سوي افراد ، اين موارد را سريعا به مراکز انتظامي اطلاع دهند و مطمئن باشند نيروي انتظامي با جديت تمام موضوع را پيگيري مي کنند.


کد مطلب: 19030

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/19030/مظاهر-بدحجابی-برخورد-خواهد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com