تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۱۸۹۴۱۶
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در نشست مشترک روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی شهرستان نوشهر گفت: در سال اقدام و عمل قهرمانان مازندرانی برای فتح سکوی افتخارآفرین مسابقات المپیک ریو 2016 لحظه شماری می کنند.
۰
plusresetminus
عزم قهرمانان مازندرانی برای فتح سکوی افتخارآفرین المپیک ریو 2016
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت، حبیب‌ حسین‌زادگان در جمع روسا و نائب‌رئیسان هیئت‌های ورزشی نوشهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از آسیب‌ها اظهار کرد: در سال المپیک هستیم و قهرمانان مازنی آماده فتح سکوی افتخار ریو 2016 هستند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه پویا نیازمند توجه به ورزش است، گفت: نیازمندی‌های اساسی ورزشکاران حرفه‌ای،مشکلات فراوانی دارد که نیازمند توجه نمایندگان مجلس است.

وی با بیان اینکه کمبود نقدینگی و تخصیص‌ها به ورزش آسیب می‌رساند، اظهار کرد: برای توسعه ورزش استان باید از تمامی ظرفیت‌های نیروی انسانی نهایت استفاده شود.

مدیرکل ورزش جوانان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی نوشهر، اظهار کرد: با توجه به سابقه تیم فوتبال شموشک نوشهر در لیگ کشور، برای احیا دوباره این باشگاه با همت مسئولین شهرستانی امیدوار هستیم.

حسین زادگان گفت: با توجه به خاستگاه تیم فوتبال شموشک از نوشهر، وظیفه مسئولان استان نسبت به این موضوع را سنگین‌تر می کند که بتوانیم تیم شموشک را دوباره احیا کرده و به روزهای اوج خود برسانیم.

وی با اشاره به سهم فراوان نوشهر در مدال‌آوری در سطح استان، کشور و رقابت‌های بین‌المللی، تصریح کرد: در افق سال ۹۵ برنامه‌های خوبی برای توسعه ورزش این شهرستان دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از توجه ویژه به ورزش نوشهر و غرب استان خبر داد و گفت: هر گونه سرمایه‌گذاری در بخش ورزش زود بازده است و بلافاصله تبدیل به قهرمانی می‌شود.

حسین‌زادگان درباره طرح ملی استادیوم ورزشی شهدای نوشهر اظهار کرد: استادیوم ورزشی نوشهر از طرح‌‌های ملی این شهرستان بوده که در سفر مقام معظم رهبری دارای اعتبار ویژه شد.

وی گفت: از سال ۹۴ به این نتیجه رسیدیم که با تخریب استادیوم پیشین، استادیومی با سازو کار جدید ساخته شود که در حال حاضر مسئولیت این کار برعهده قرارگاه بسیج سازندگی سپاه قرار داده شد که در حال بازسازی محل فعلی است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به آماده بودن اعتبار مورد نیاز طرح استادیوم ورزشی نوشهر، خاطرنشان کرد: استادیوم ورزشی شهدای نوشهر یکی از استانداردترین استادیوم‌های غرب استان می‌شود که تحول مناسبی را در منطقه به وجود می‌آورد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲