تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸
کد مطلب : ۱۸۸۹۲۴
استاد مشهور دانشگاه‌های آمریکا در مصاحبه‌ای دلیل نزدیکی ژنرال السیسی به آل سعود و اسرائیل را، یهودی بودن وی و وابستگی‌اش به صهیونیست‌ها دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، پروفسور «کوین برت» پژوهشگر و تحلیلگر سرشناس آمریکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری قدس با اشاره به توافق اخیر صورت گرفته میان مصر و عربستان بر سر واگذاری مالکیت جزیره تیران و صنافیر و نقش رژیم صهیونیستی در این توافق گفت:«به اعتقاد من مصری‌ها و اعراب منطقه، همواره از سوی رهبران خود مورد خیانت قرار گرفته‌اند. اسرائیل از روابط نزدیک خود با حاکمان مصر و عربستانی استفاده می‌کند تا نقاط استراتژیک  و حیاتی در دریای سرخ را تصرف کند.»

وی افزود: «با واگذاری مالکیت این جزایر به خاندان جنایتکار آل سعود که نایبان خاندان جنایتکار و صهیونیست روتشیلد (خانواده پرنفوذ یهودی که عاملان اصلی پیدایش اسرائیل هستند) به حساب می‌آیند،  این راز به طور فزاینده‌ای در حال آشکار شدن است که ژنرال السیسی به عنوان عامل دائمی و محبوب موساد در حال خدمت به اسرائیل است.

«السیسی» اصل و نسب یهودی مراکشی دارد و وابستگی اسرائیلی خود را پنهان می‌کند. آنچه که باقی می‌ماند این است که  آیا سعودی‌ها سریعا و به طور آشکار این جزایر را به اسرائیل واگذار خواهند کرد یا اینکه این راز را پیش از افشا کردن چندین سال پنهان می‌کنند.»

استاد دانشگاه‌های «سان فرانسیسکو»، «پاریس» و «ویسکانسین» در بخش بعدی اظهاراتش به بررسی «نقش آشکار عربستان» در حمایت از گروه تروریستی داعش و همچنین همکاری امنیتی اسرائیل با عربستان در این زمینه پرداخت  و تاکید کرد: «استراتژی دیرینه اسرائیل، کشیدن غرب به یک جنگ جدید 100 ساله علیه اسلام، ایجاد هرج و مرج در کل جهان اسلام و تبدیل همسایگانش به کشورهای شکست‌خورده است تا  بتواند بر آنها سلطه یافته و اراضی بیشتر و بیشتری از آنها را به غارت ببرد.»

تحلیلگر آمریکایی در بخش پایانی این گفت‌وگو، به موضوع اشتیاق  ترکیه برای احیای روابط با اسرائیل اشاره کرد و درباره صداقت ترکیه در حمایت از مسئله فلسطین گفت: «متاسفانه، دولت ترکیه روابط نزدیکی با اسرائیل و فرقه جنایتکار روتشیلد که صاحب اسرائیل است دارد. تاکنون، جنبش دموکراسی اسلامی در ترکیه قادر نبوده است تا بر دولت ترکیه فائق شود و استقلال ترکیه، همبستگی تماما اسلامی و متعهد به آزادی فلسطین را اثبات کند.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴