داوطلب نمایندگی قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی

نماینده باید دارای فکری اقتصادی برای تقویت زیرساخت‌ها در شهر و روستا باشد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۶
کد مطلب : ۱۸۸۵۰۸
داوطلب نمایندگی قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده باید دارای فکری اقتصادی برای تقویت زیرساخت‌ها و مجموعه فعالیت‌های اقتصادی برای شهر و یا روستای محل فعالیت خود باشد.
۰
plusresetminus
نماینده باید دارای فکری اقتصادی برای تقویت زیرساخت‌ها در شهر و روستا باشد
سیدعلی ادیانی‌راد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: نماینده باید در زمینه دریافت اعتبارات ملی کلان برای دستگاه‌های اجرایی و همچنین دارای فکری اقتصادی برای تقویت زیرساخت‌ها و مجموعه فعالیت‌های اقتصادی برای شهر و یا روستای محل فعالیت خود تمام تلاش خود را انجام دهد.

وی افزود: نماینده‌ای می‌تواند برای جلوگیری از بحران بیکاری و کاهش تورم اقدام کند که جنس پارلمان را خوب بشناسد.

ادیانی‌راد ضمن قدردانی از تمامی افرادی که حمایت خود را از وی اعلام کردند، خاطرنشان کرد: تشکل‌ها و احزاب زیادی حمایت خود را در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بنده اعلام کردند که از جمله آنها حزب اعتدال و توسعه، مجموعه تشکل‌های علمی و دانشجویی، حزب کارگری و چندین حزب و افراد دیگر است.

وی ادامه داد: یکی از حسن‌های مرحله دوم یکپارچگی احزاب مختلف است و حمایت حزبی از افرادی که به مرحله‌دوم راه یافته‌اند شده و حزب‌ها سعی می‌کنند حمایت خود را از افراد حاضر در مرحله دوم انجام دهند.

داوطلب نمایندگی قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخاب باعث می‌شود تا مردم از میان دو نماینده در حوزه انتخابیه شهرستان‌های محل فعالیت، فردی را که اصلح‌تر و دارای رعایت شاخص‌های دینی و ملی است انتخاب شود.

منتخب راه‌یافته به مرحله‌دوم انتخابات مجلس دهم از این حوزه انتخابیه اضافه کرد: منطقه بالاتجن که می‌توان در آنجا حدود دو هزار شغل ایجاد کرد، متاسفانه طی این چهار سال مورد بی‌مهری‌های نمایندگان قرار گرفت.

این داوطلب نمایندگی مجلس از مشکلات اساسی شهرستان قائم‌شهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده موفق به دریافت مجوز تبدیل احداث پارک علم‌وفناوری از سهمیه استانی به سهمیه شهرستانی شدیم.

ادیانی‌راد تصریح کرد: مولفه‌ها و بنگاه‌های زیادی در سطح شهر به صورت نیمه‌تعطیل یا تعطیل رها شده است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی بتوانیم درحوزه اشتغال گام موثری برداریم.

وی در مورد خصوصیات نماینده گفت: نماینده باید دارای سواد و دانش برای قانون‌گذاری، اعمال نظارت و تسلط کافی بر قوانین، قدرت انتقال مطالب و درک درست از نیازهای مردم باشد.

وی با اشاره به رقابت سالم، اخلاقی و قانون‌‌محور یادآور شد: ایجاد رقابت سالم و قانونمند نیاز به تجربه و پختگی دارد تا برای اداره بهتر کشور همگان در آرامش کامل و بدون تنش‌های انتخاباتی رقابت کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴