معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

بهشهر پایلوت مبارزه با طلاق در شرق مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۱۸۶۲۹۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ضمن اشاره به مسئله آسیب های اجتماعی در سطح کشور تاکید کرد: یکی از دلایل این آسیب های اجتماعی طلاق است که برای بررسی کاهش طلاق و اعتیاد، بهشهر پایلوت مبارزه با طلاق در شرق مازندران انتخاب شد و نیاز به کمک همه مسئولین دارد.
۰
plusresetminus
بهشهر پایلوت مبارزه با طلاق در شرق مازندران
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید، علیرضا یونسی رستمی شامگاه سه‌شنبه در نشست صمیمانه با حضور سیدخالق سجادی فرماندار بهشهر، حمید آزموده شهردار شهرستان و جمعی از مسئولان در شهرداری این شهرستان اظهار کرد: کتاب عمری دوباره است و در دنیا لذتی بالاتر از کتاب‌خوانی نیست و به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی کتاب دروازه‌ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است.

 

وی افزود: یکی از شاخص‌هایی که انسان را به دانایی می‌برد کتاب است، دوستی یک رنگ و صمیمی که هیچگاه به صاحبش خیانت نمی‌کند و جز خیر ونیکی هیچ آموزه‌ای ندارد، فضای مجازی و دنیای ارتباطات نوین نمی‌تواند جایگزین کتاب شود زیرا کتاب همیشه و در هر عصر و زمانی مشتریان خاص خودش را دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از دلایل آسیب‌های اجتماعی مسئله طلاق است که پیامدهای جدی وجبران ناپذیری در جامعه دارد افزود: برای بررسی کاهش طلاق و اعتیاد، بهشهر پایلوت مبارزه با طلاق در شرق مازندران انتخاب شد و نیاز به کمک همه مسئولین دارد.

 

یونسی در خاتمه با بیان اینکه ذائقه نسل امروز تغییر کرده است عنوان کرد: امروز همه چیز در اطراف ما امواج است که قابلیت دسترسی ساده و آسان به اینترنت از طریق انواع وسایل ارتباطی دارد، برای افزایش کتاب‌خوانی باید شیوه کار عوض شود و اگر فرزندان، شهرو کشورمان  را دوست داریم هیچ چاره‌ای به‌جز پیش بردن جامعه به سوی دانایی و علم نداریم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما