تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۱۸۵۸۵۳
هواداران تیم فوتبال استقلال عامل شکست تیم‌شان در دربی را مشخص کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،

تمرین نوبت عصر امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال ساعت 17 در زمین شماره دو آزادی با حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد.

* پیش از آغاز تمرین، شماری از هواداران استقلال مقابل در اصلی ورزشگاه آزادی تجمع کرده بودند تا با بازیکنان و مربیان در خصوص شکست در دربی صحبت کنند. زمانی که مهدی رحمتی از حضور آنها مطلع شد، از در دیگری به سمت محل تمرین رفت. حدود 150 نفر از هواداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

* شماری از هواداران استقلال با برچسب‌هایی شماره 4 پلاک‌های خود را پوشاندند تا به نوعی ناراحتی خود را از شکست 4 بر 2 مقابل پرسپولیس اعلام کنند. همچنین این تعداد از نتیجه دربی ناراحت بوده و مدام پیش از تمرین با هم صحبت کرده و پرویز مظلومی را عامل شکست معرفی کردند.

* با توجه به اینکه تمرین استقلال به روی خبرنگاران باز بود، تمرین با استقبال زیاد خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی برگزار شد.

* پیش از آغاز تمرین، یکی از عکاسان قصد داشت از حنیف عمران‌زاده عکس بگیرد که مدافع استقلال با ناراحتی از او خواست تنها به عکاسی بپردازد و فیلم نگیرد.

* دوربین‌های تلویزیونی که برای پوشش خبری در تمرین استقلال حاضر بودند با هواداران صحبت کرده و هواداران نیز ناراحتی خود را از شکست مقابل پرسپولیس اعلام کردند. هواداران استقلال به محض اینکه خسرو حیدری  را دیدند برای اینکه به مظلومی بابت تعویض این بازیکن در دربی کنایه بزنند، به هافبک استقلال لقب «خسروی باتعصب» را دادند.

* تمرین با صحبت‌های پرویز مظلومی آغاز شد. سرمربی استقلال در بخشی از اظهاراتش که به مدت 10 دقیقه طول کشید از شاگردانش خواست محکم بوده و به فکر بازی‌های باقیمانده لیگ باشند. مظلومی با حالت جدی به آنها گفت که دیگر خودتان می‌دانید چه کار کنید، چون همه چیز در اختیار شما است.

* استقلالی‌ها ابتدا دور زمین دویدند و سپس دو به دو به کار با توپ و کارهای کششی پرداختند. پس از آن، بازیکنان در دو گروه کارهای ترکیبی را انجام دادند.

* بیشتر لیدرهای استقلال از رفتن فرزاد مجیدی خوشحال بودند و اط طریق دوربین‌های تلویزیونی انتقاداتی از او داشتند.

* هواداران استقلال در بیشتر دقایق تمرین تنها به تشویق «استقلال» پرداخته و نام هیچ بازیکن و مربی را صدا نکردند. آنها در اقدامی جالب مدد جباری را تشویق کردند و به تدارکات استقلال گفتند که تنها او در استقلال زحمت می‌کشد.

* عادل شیحی، میثم مجیدی، روزبه چشمی و محسن کریمی غایبان تمرین بودند. فرزاد مجیدی هم به نشانه قهر و به دنبال اتفاقات روز گذشته استقلال در تمرین حضور ندشت.

* چند نفر از هواداران استقلال بنر حمایتی از سوی هنرمندان سینما و تلویزیون در تمرین نصب کرده بودند.


* بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال نیز در اواخر تمرین حاضر شد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولادخوزستان خواهد رفت.

 
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷