تاریخ انتشارجمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۱۸۴۵۲۵
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: باشگاه پرسپولیسی و استقلال پیش از این نامه‌ای فرستادند و خواستار این شدند که امور مربوط به حق پخش و تبلیغات محیطی را در اختیار خودشان بگیرند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، غلامرضا بهروان قبل از شروع دربی 82 گفت: با توجه به تمهیداتی که اندیشیدیم در حال حاضر وضعیت بسیار خوب است. جلسات متعددی با همه نهادهای مربوطه داشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم یک تا یک‌ونیم ساعت پیش از بازی ورزشگاه پُر شود.

وی افزود: بلیت‌های طبقه اول به طور کامل به فروش رسیده و فقط بخش محدودی از طبقه دوم مانده است. از هواداران می‌خواهم کسانی که بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند و اگر خواهان حضور در ورزشگاه هستند، از طریق سامانه عمل کنند. پیش‌بینی ما این است که ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود. اکنون نیز با توجه به خوبی هوا، برخی از هواداران در بیرون مشغول قدم زدن هستند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی، شهرداری، اروژانس و... فعالیت خود را از روز گذشته آغاز کردند. مدیریت ورزشگاه هم در این راستا کمک زیادی کرده است. خبرنگاران هم دیروز به خرگوش‌دره آمدند و اخبار را پوشش دادند. همه باید دست به دست هم دهیم تا بازی به بهترین شکل برگزار شود.

بهروان در رابطه با اینکه دیروز بحث عدم حضور پرسپولیس و استقلال در دربی مطرح شد و به نظر می‌رسد فشاری آورده شد که آنها از موضع خود عقب نشستند، عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و هیچ فشاری به وجود نیامد. تبلیغات محیطی برای همه تیم‌های لیگ برتری است، حتی تیم‌های لیگ دسته اول هم از آن سهم می‌برند. فقط این دو باشگاه که با یکدیگر بازی نمی‌کنند، بلکه سایر تیم‌ها هم از این مورد سود می‌برند. این دو باشگاه نگران هستند که چرا قرارداد تبلیغات محیطی محقق نشده است. ما تا آنجا که توانستیم پول بگیریم، درصد تیم‌ها و فدراسیون را پرداخت کردیم، این دو باشگاه درخواستی داشتند که تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی را در اختیار خودشان بگیرند که این مسئله نیاز به کار کارشناسی دارند، و باید برای آینده بررسی شود.

وی در رابطه با اینکه آیا آنها نامه‌ای برای گرفتن این امتیاز داده‌اند، گفت: نامه جدیدی ندیدم، آنها قبلا نامه‌ای دادند و این درخواست را داشتند که باید برای سال آینده این مسئله بررسی شود که نیاز به کار کارشناسی دارد./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰