تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۱۸۴۰۷۴
فرماندار بابلسر خطاب به مسئولان گفت: تمام تلاش بر این باشد که کشاورز و تولیدکننده با کمترین هزینه و زحمت به تولید برسد تا با رفع نیاز کشاورزان، زمینه اشتغال پایدار و صادرات محصولات را فراهم کنیم.
۰
plusresetminus
تولیدکننده باید با کمترین هزینه به تولید برسد/ با رفع نیاز کشاورزان زمینه اشتغال پایدار را فراهم کنیم
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، سیدعلی اسد در جلسه کارگروه جهاد کشاورزی بابلسر با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» و با بیان اینکه یکی از ارکان و اصول اقتصاد مقاومتی کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری است، اظهار کرد: کاهش وابستگی اقتصاد نفتی و توجه به اقتصاد داخلی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


وی با تاکید بر ارتقای کیفیت و افزایش بهره‌وری در کشاورزی، افزود: هر چند متولی اصلی امر کشاورزی اداره جهاد کشاورزی است اما هیچ دستگاهی به تنهایی نمی‌تواند وظایف خود را انجام دهد.

فرماندار بابلسر خاطرنشان کرد: هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی حق ندارند روش‌هایی را پیش‌رو قرار دهند که سبب تضعیف وظایف دستگاه‌های دیگر شود.

اسد با اشاره به اینکه وظایف همه مسئولان توجه و رسیدگی به مشکلات مردم است، گفت: تمام تلاش بر این باشد که کشاورز و تولیدکننده با کمترین هزینه و زحمت به تولید برسد تا با رفع نیاز کشاورزان، زمینه اشتغال پایدار و صادرات محصولات را فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه هدف‌ ما صادرات به بازار برون‌مرزی است، تصریح کرد: زمانی این مسئله محقق می‌شود که کیفیت و کمیت تولید بالا رود، صنایع بسته‌بندی شکل گیرد و هزینه تولید پایین بیاید.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات امور مردم در زمینه آب مصوبه جلسه امروز باشد، ادامه داد: باید طی مکاتبه‌ای با استان، به اهمیت ایجاد یک نمایندگی در سطح شهرستان برای تسهیل در حل مشکلات مردم تأکید شود.

اسد با اشاره به وجود دغدغه برای تأمین سوخت چاه‌های بدون پروانه، اظهار کرد: دغدغه‌ها و نگرانی‌های زیادی در این زمینه وجود دارد چون برای چاه‌های بدون مجوز سوخت صادر نمی‌شود و کشاورزان را با مشکل مواجه می‌کند که نیاز است مصوباتی تنظیم شود که سوخت این کشاورزان نیز تأمین شود.

وی در پایان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی در زمینه صادرات محصولات می‌توانیم به نتایج مطلوب دست یابیم، گفت: افق دید را باید به سمت و سویی ببریم که برای کشاورز فرهنگ‌سازی شود تا کاهش هزینه، تولید را افزایش دهد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴