کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران مطرح کرد

معرفی 127 هزار روستایی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن

24 فروردين 1395 ساعت 9:11

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: حدود 127 هزار نفر جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.


به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، سیدمجید هاشمی در جلسه شورای اداری بابلسر اظهار کرد: تأمین مسکن برای نیازمندان، بازسازی مناطق آسیب دیده، تهیه، تنظیم و اجرای طرح هادی روستایی، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و صدور سند مالکیت در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر از جمله مأموریت‌های مهم و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه مازندران از 3 هزار و 200 روستای دارای ساکن برخوردار است، افزود: از مجموع این روستاها تعداد 2 هزار و 340 روستا دارای طرح هادی مصوب هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه تمام روستاهای شهرستان بابلسر نیز دارای طرح هادی مصوب هستند، خاطرنشان کرد: طرح هادی بیش از نیمی از روستاهای این شهرستان، حداقل یک بار به مرحله اجرا در آمده است.

هاشمی با بیان اینکه تاکنون بیش از 144 هزار خانواده روستایی جهت مقاوم‌سازی مسکن خود به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سراسر استان مراجعه کردند، گفت: از مجموع این تعداد متقاضی، حدود 127 هزار نفر جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

وی اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، قرض‌الحسنه تعمیر مسکن روستایی، نظام فنی و روستایی، اجرای طرح جامع تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد، مدیریت حوادث رخ‌ داده در استان و آزادسازی حریم رودخانه را از جمله فعالیت‌های حوزه معاونت بازسازی و مسکن روستائی مازندران برشمرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران تصریح کرد: از سال 1384 تا ابتدای امسال حدود 116 هزار و 157 نفر از تسهیلات طرح بهسازی مسکن روستائی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران بهره‌مند شدند و عملیات بهسازی مسکن خود را به اتمام رساندند.

این مسئول در پایان گفت: از مجموع متقاضیانی که از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند، حدود 3 هزار و 965 نفر مربوط به شهرستان بابلسر هستند.


کد مطلب: 183536

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/183536/معرفی-127-هزار-روستایی-بانک-ها-دریافت-تسهیلات-مقاوم-سازی-مسکن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com