مشکلات مردم باید ممنوع‌التصویر شوند در غیر این‌صورت

سرافراز: دولت بودجه ما را به گروگان گرفته است!

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۱۷۸۷۸۴
رئيس سازمان صداوسيما توقعات دولت فعلي را بيش از دولت‌هاي قبلي دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سرافراز: دولت بودجه ما را به گروگان گرفته است!محمد سرافراز در گفت و گو با روابط عمومي صداوسيما گفت: به نظرم دولت فعلي، هم توقعاتش از صداوسيما نسبت به دولت‌هاي قبلي بيشتر است و هم نگاهش به بودجه سازمان، انقباضي و محدود‌تر از دولت‌هاي قبلي است.

سرافراز در اين مصاحبه گفت: در مدت بيش از 20 سالي كه در سازمان صدا و سيما مشغول هستم، چهار رئيس جمهور را درك و تجربه كردم و در واقع با چهار نوع دولت سر و كار داشتم، اما به نظرم دولت فعلي، هم توقعاتش از صدا و سيما نسبت به دولت‌هاي قبلي بيشتر است و هم نگاهش به بودجه سازمان، انقباضي و محدود‌تر از دولت‌هاي قبلي است.

وی ‌افزود: از همان روزهاي اولي كه مسئوليت سازمان را به عهده گرفتم، سعي كردیم به دليل مصالح نظام با دولت همراهي و كمك كنيم كه وظايفش را به درستي انجام دهد. رسانه ملي در اين زمينه تلاش بسيار زياد و موفقيت‌هاي خوبي هم كسب كرد، حتي در دوره جديد تلاش شد تا حجم بالايي از برنامه‌هاي زنده براي بازتاب عملكرد دولت طراحي و اختصاص يابد و حتي براي كساني مثل سخنگوي دولت، تريبون زنده هم فراهم شد كه اينها در گذشته سابقه نداشته است. مثلاً اگر آمار سال 94 را با سال‌هاي قبل از آن مقايسه كنيم، متوجه مي‌شويم كه در اين دوره، سازمان امكان و فرصت تريبون به رئيس‌جمهور و اعضاي هيئت دولت را بيشتر داده است، ولي مشاهده مي‌شود هر چقدر كه رسانه ملي‌، زمان و تريبون بيشتري در اختيار دولت قرار مي‌دهد، برخي از اعضاي هيئت دولت توقعات بيشتري از رسانه ملي را مطرح مي‌كنند و بعضاً به گونه‌اي رفتار مي‌شود كه گويي بودجه صدا و سيما در گِرو آنهاست كه خب اين روش درستي نيست و فشار زيادي را به صداوسيما وارد كرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴