تاریخ انتشارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۱۷۸۴۴۷
نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران بزرگ‌ترین مشکل کشور را در سال 94 رکود اقتصادی دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علاءمیرمحمد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: اولین آرزوی من برای اقتصاد کشور برای سال آینده خروج اقتصاد از رکود است مسئله‌ای که از هر چیزی مهم‌تر است.

وی افزود: در سال 1394 مشاهده کردیم که رکود چه مشکل بزرگی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرد. همان‌گونه‌ای که پس از دوره دکتر مصدق، کشور در یک دوره‌ای با رکود مواجه شد و مشکلات جدی را برای اقتصاد و اشتغال به وجود آورد. همین اتفاق در سال جاری هم رخ داد که امیدواریم در سال آینده‌ اقتصاد از رکود خارج شود.

میرمحمد صادقی ادامه داد: مسئله مهم دیگر اشتغال است. آرزوی دوم من برای سال آینده این است وضعیت اشتغال بهبود پیدا کند که البته اگر خروج از رکود محقق شود به طور طبیعی اشتغال هم ایجاد می‌شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: همچنین موضوع مهم دیگر که شخصا به آن اعتقاد دارم مسئله صرفه‌جویی است. آرزوی من برای سال آینده این است که از اسراف خودداری کنیم. با اینکه مردم با گرفتاری روبرو هستند مشاهده می‌کنیم که مجالسی برگزار می‌شود که میلیون‌ها هزینه و نصف آن دور ریخته می‌شود. باید این دقت را نسبت به انجام صرفه‌جویی داشته باشیم و این دستور را که به نفع اقتصاد است را اجرا کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴