تاریخ انتشارجمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۱۷۸۴۰۰
استاندار مازندران از تمام دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان خواست تا شرایط را برای پذیرایی از دست‌کم 12 میلیون مسافر نوروزی آماده کنند.
۰
plusresetminus
آماده‌باش مازندران برای پذیرایی از 12 میلیون مسافر نوروزی
به گزارش بلاغ، «ربیع فلاح» در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، میزبانی از هموطنان را بویژه در تعطیلات سال نو و آغاز بهار طبیعت افتخاری برای تمامی مسئولان و مردم دانست و تاکید کرد که میهمانان نوروزی نباید کم و کسری در طرف میزبان مشاهده کنند.
وی از گردشگری به عنوان منبع اصلی درآمد مازندران یاد کرد و به شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها دستور داد تا برای تعطیلات نوروز 95 در آماده باش باشند.

استاندار مازندران از شهرداری‌ها خواست تا برای تعطیلات نوروزی بازارچه‌های صنایع دستی و تولیدات استان را برپا کنند.

وی بازدید مستمر شهرداران و فرمانداران و سایر مسئولان ذی‌ربط از فضای شهری و اماکن استقرار و اسکان میهمانان نوروزی را ضروری دانست و تاکید کرد: دستگاههای ذی‌ربط باید بر بازار کالاها و قیمت‌ها نیز نظارت دقیق داشته باشند.

نماینده عالی دولت در مازندران مهم‌ترین علت انتخاب این استان به عنوان مقصد سفر گردشگری را وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی فراوان دانست و از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خواست تا فضای مقابر و زیارتگاه‌های امامزادگان استان را برای حضور مسافران آماده کند.

استاندار مازندران همچنین بر فراهم آوردن امکانات بهداشتی و درمانی برای مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: باید تمامی مشکلاتی که هم اکنون در این زمینه وجود دارد بر طرف شود.

فلاح افزود: لازم است تا تمامی ظرفیت‌ها در شهرهای استان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به میهمانان نوروزی پای کار بیاید.

وی گفت: بخشی از مسافران نوروزی پس از ورود به مازندران در مدارس اسکان می‌یابند که لازم است علاوه بر تامین امکانات لازم برای آنان، تامین سوخت مورد نیاز برای گرمایش و بهداشت محیط هم به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴