تاریخ انتشارجمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۱۷۸۳۶۴
باشگاه استقلال با ارسال نامه به مسئولان هماهنگ کننده دیدار با هاماربی خواستار تغییر زمان این دیدار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به مسئول هماهنگ کننده دیدار با هاماربی سوئد خواستار لغو و یا تغییر زمان این مسابقه شد.

استقلالی ها به دلیل درخواست پرویز مظلومی و عدم رضایت این مربی برای سفر تیمش به سوئد در شرایط فعلی چنین درخواستی را از مسئولان برگزاری این مسابقه داشته اند. مسئولان تیم پایتخت اعلام کرده اند حتی حاضرند در زمانی مثل بعد از دیدار فینال جام حذفی به کشور سوئد سفر کنند.

مسئولان باشگاه استقلال با توجه به حضور تعدادی از بازیکنان خود در تیم ملی، همچنین ممنوع الخروج بودن دو بازیکن(برهانی و عمران زاده) و مصدومیت بازیکنی مثل چشمی و جابر انصاری و عدم آمادگی بدنی حیدری و یعقوب کریمی در خواست کرده اند که این مسابقه و سفر به سوئد تغییر کند.

البته از سوی مسئولان برگزاری این مسابقه و قراردادی که بسته شده در صورت لغو این بازی از طرف هر باشگاه مبلغ 50 هزار دلار ضرر و زیان تعیین شده ولی استقلالی ها فعلا تنها خواستار تغییر زمان برگزاری این دیدار دوستانه شده اند و شاید به همین علت این سفر لغو شود هر چند هنوز پاسخی از سوی مسئولان باشگاه سوئدی به باشگاه استقلال ارسال نشده است.

طبق برنامه قرار بود تیم استقلال روز سوم فروردین راهی سوئد شده و پس از برگزاری بازی در روز 5 فروردین با تیم هاماربی بعد از سه روز یعنی هشتم فروردین به تهران بازگردد.

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴