کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

2جانباز تنکابنی به جمع شهیدان پیوستند

3 اسفند 1394 ساعت 6:57

پیکر دو جانباز تنکابنی که پس از سال‌ها تحمل رنج ناشی از جراحات وارده، به خیل همرزمان شهیدان پیوستند، دیروز بر دستان مردم خرم‌آباد و تنکابن تشییع شدند.


به گزارش بلاغ، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار این شهرستان پس از استقبالی باشکوه از دو جانباز سرافراز که با تحمل سال‌ها رنج و بیماری سرانجام به خیل یاران شهید خود پیوستند، پس از قرائت نماز بر پیکر پاک این دو رزمنده رشید اسلام، آنها را تا آرامگاه ابدی تشییع کردند.
نماز میت به امامت امام جمعه تنکابن بر پیکر شهیدان جانباز کربلایی جهان شاه سام‌خانیان و علیرضا پوربالایی لنگرودی خوانده شد و پس از آن پیکر شهدا به سمت گلزار شهدای تنکابن و گلزار شهدای نعمت‌آباد بخش خرم‌آباد در بین غم و اندوه مردمان این دیار تشییع و در این مکان‌های مقدس به خاک سپرده شد.

پیکر پاک شهید جهان‌شاه سام‌خانیان که خود برادر یک شهید دفاع مقدس است، پس از تشییع به گلزار شهدای نعمت‌آباد انتقال یافت و در مراسمی در این وادی و در جوار هم‌رزمان و برادر شهیدش آرام گرفت.

پیکر پاک شهید علی رضا پوربالایی لنگرودی که در سال 74 و در یک عملیات مشترک نیروهای انتظامی و سپاه با اشرار در اسلام شهر تهران به درجه جانبازی نائل گشته بود نیز در گلزار شهدای شهر تنکابن به خاک سپرده شد.


کد مطلب: 174095

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/174095/2جانباز-تنکابنی-جمع-شهیدان-پیوستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com