تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۱۷۳۳۹۲
پس از اعتراض رئیس سابق فیفا و رئیس اتحادیه فوتبال اروپا به محرومیت ۸ ساله به کمیته استیناف هفته آینده رای نهایی در رابطه با آنها صادر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا و سپ بلاتر رئیس فیفا ماه گذشته از سوی کمیته اخلاق به 8 سال محرومیت محکوم شدند. هر دو آنها به این رای کمیته اخلاق اعتراض کردند و برای دفاع از خود شکایتی را به کمیته استیناف ارائه داد.

پلاتینی دوشنبه گذشته در جلسه کمیته استیناف حاضر شد و از خود دفاع کرد. وی پس از خروج از این جلسه ابراز امیدواری کرد که به همین زودی تبرئه شود و به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 2016 برسد. بلاتر هم یک روز بعد سه شنبه در جلسه کمیته استیناف حاضر شد و به دفاع از خود پرداخت.

بنا برگزارش فرانس پرس رای نهایی کمیته استیناف در رابطه با بلاتر و پلاتینی هفته آینده صادر می‌شود. پلاتینی پیش از این هم اعلام کرده بود که اگر از کمیته استیناف نتیجه نگیرد به دادگاه بین‌المللی ورزش شکایت خواهد کرد.

پلاتینی و بلاتر به خاطر قضیه 2 میلیون دلاری که در سال 2011 بلاتر از حساب فیفا بدون اینکه این مبلغ ثبت شود به حساب پلاتینی واریز کرده است به 8 اسل محرومیت محکوم شدند./آ
 
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴