تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸
کد مطلب : ۱۷۳۲۱۷
رئیس قوه قضائیه گفت: اگر ایستادن پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی تندروی است پس با این معنی همه مردم ایران تندرو هستند.
۰
plusresetminus
بسیاری از شیطنت‌های دشمنان با حضور مردم در صحنه منتفی می‌شود
به گزارش بلاغ، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جمع مردم شهرستان تنکابن افزود: اخیرا یکی از مسئولان آمریکایی گفته است که همه ایرانی‌ها تندرو هستند و باید به آنها بگوییم اگر ایستادن پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی تندروی است پس همه ایرانی‌ها تندرو هستند.

وی به برخی تخریب‌ها و تهمت‌زنی‌ها در ایام رقابت‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: مردم ما ضد انقلاب را خوب می‌شناسند و همین حرف‌هایی که الان می‌زنند و ما را تندرو می‌خوانند، همین حرفها را آمریکایی‌ها هم زده بودند؛ پس معلوم می‌شود این سخنان از یک جا ریشه می‌گیرد؛ فقط صداها مختلف است.

آملی لاریجانی به تلاش طولانی مدت دشمنان برای فاصله انداختن میان دیانت و سیاست در جامعه ما اشاره کرد و بیان داشت: جدایی دین از سیاست القائات شیطانی دولت‌های استعماری بود؛ برای اینکه مومنین در صحنه نباشند؛ چرا که اگر مومنین در صحنه باشند، آنها نمی‌توانند اموال کشورهای اسلامی را غارت کنند.

وی گفت: امروز عده‌ای از جدایی دین از سیاست دفاع می‌کنند و حتی دامنه القائات خود را به حوزه‌های علمیه کشانده‌اند و به اصطلاح روشنفکرانی را برای ترویج سکولاریسم به جوامع ما فرستاده‌اند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: ما فراموش نمی‌کنیم اینها در دوره اصلاحات در نشریات خود به ترویج سکولاریسم و جدایی دین از سیاست می‌پرداختند.

آملی لاریجانی با بیان اینکه بسیاری از شیطنت‌های دشمنان به واسطه حضور مردم در صحنه منتفی می‌شود، گفت: مردم باید با سرمایه‌های خود به میدان بیایند و ما بارها اعلام کردیم که در قوه قضائیه از سرمایه‌گذاری صحیح حمایت می‌کنیم تا اشتغال رونق بگیرد.

وی افزود: ملت ایران با دفاع از ارزش‌ها و حضور خود در صحنه‌های مختلف بویژه انتخابات، انقلاب اسلامی را حفظ و آن را بیمه می‌کند.

وی نفوذ را از راهبردهای کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: دشمنان تلاش دارند تا با نفوذ و به کارگیری قدرت نرم، تصمیم‌گیرندگان درون نظام را وادار کنند تا تصمیم‌های آنها را در کشور پیاده نمایند تا به اهداف خود برسند.

رئيس قوه قضائیه بیان داشت: با رجوع به قرآن که کتاب و کلام حق است و با پیروی از ولایت فقیه می‌توانیم راه نفوذ دشمنان را ببندیم و ایران اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان مصون نگه داریم.

وی به برخی مشکلات مردم غرب مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: قانون تغییر کاربری اراضی برای دفاع از مصالح کشور بود اما به دلیل برخی از مشکلاتی که به وجود آمد تلاش داریم تا این قانون را اصلاح کنیم.

آملی لاریجانی افزود: تبدیل زمین‌های کشاورزی به ویلاهای شخصی به مصلحت کشور نیست و باید جلوی آن گرفته شود تا برای نسل‌های آینده باقی بماند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴