کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

ضد انقلاب به نام نویسی حداکثری کاندیدا تأکید داشتند

22 بهمن 1394 ساعت 18:07

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: ضد انقلاب به نام نویسی حداکثری کاندیدا تأکید داشتند، اما برای شرکت در انتخابات موضع می گیرند، آنها می خواستند که به شکل دسته های زیاد نام نویسی انجام شود.


به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به اینکه موفقیت هایی که دولت بدست آورد به واسطه پشتوانه مردمی بود از جمله آن همین حضور مردم در ۲۲ بهمن، ۹ دی و روز جهانی قدس است، اظهار کرد: این انقلاب و پیروزی را ملت خودشان بدست آوردند بنابراین انتخابات نیز متعلق به مردم و حقشان برای تعیین سرنوشت شان و فرصتی است که امام راحل و قانون اساسی پیش روی ملت گشود.
وی با اشاره به اینکه در سال ۵۸ زمان نوشتن قانون اساسی پیشنهاد شد که چون حکومت اسلامی داریم نیازی به انتخابات نیست و رهبر مسئول اجرایی کشور را ابلاغ کند، خاطر نشان کرد: امام گفتند که انتخابات باید با حضور مردم باشد چرا که انقلاب متعلق به مردم است و بر دوش مردم استوار است.
امام جمعه قائمشهر ادامه داد: همگان باید در پیروزی که متعلق به خودشان است دخیل باشند و به فردی که برای خودشان مورداعتماد است رای دهند.
معلمی با بیان اینکه اسامی کاندیدا به ترتیب حروف الفبا نوشته می شود، تصریح کرد: اما این مردم هستند که این ترتیب را بهم می زنند،بنابراین آنچه که مردم انتخاب می کنند مد نظر است و در بین کاندیدا فرد اصلح مورد نظرشان را انتخاب کنند.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: ضد انقلاب به نام نویسی حداکثری کاندیدا تأکید داشتند و اما برای شرکت در انتخابات موضع می گیرند، آنها می خواستند که به شکل دسته های زیاد نام نویسی انجام شود تا وقتی فردی که واجد شرایط نیست و رد شد در این حالت سوژه ای تشکیل دهند که چرا شورای نگهبان این تعداد زیاد کاندید را رد کرد که البته علاقه مندان به سرنوشت خود این را نمی پذیرند.


کد مطلب: 171664

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/171664/ضد-انقلاب-نام-نویسی-حداکثری-کاندیدا-تأکید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com