تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۱۶۹۸۰
استاندار مازندران از انتصاب کمال رستمعلی به عنوان فرماندار سوادکوه شمالی و روح‌الله معافی به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،صبح امروز در حاشیه همایش رسانه‌ها و اخلاق انتخاباتی در گفت‌وگو با فارس از انتصاب کمال رستمعلی به عنوان فرماندار سوادکوه شمالی و روح‌الله معافی به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران خبر داد و اظهار داشت: در انتصابی دیگر عقیل امامی نیز به سمت مدیرکل دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.
به گزارش فارس، کمال رستمعلی پیش از این مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بوده است.
روح‌الله معافی نیز همزمان با دولت نهم به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران منصوب شده بود در آغاز فعالیت دولت دهم به عنوان رئیس سازمان جوانان استانداری مازندران منصوب شد و همزمان با ادغام این نهاد به اداره کل ورزش و جوانان به عنوان معاون این اداره کل فعالیت می‌کرد.
عقیل امامی که عنوان مدیرکل دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهوری منصوب شده است بیش از 15 سال تجربه کار مطبوعاتی در روزنامه کیهان سرپرستی مازندران را داشته است که با شروع کار دولت دهم به عنوان مشاور استاندار مازندران و همچنین مشاور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران فعالیت می‌کرد.
امامی پیش از این فرار بود به سمت فرماندار سوادکوه شمالی معارفه شود که جایش را به رستمعلی داد و خودش راهی پاستور شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما