BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> وزیر سابق:احمدی‌نژاد در کابینه‌ام جایی ندارد | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۶۹۳۱
وزیر رفاه دولت نهم تاکید کرد که مطلقا احمدی‌نژاد در کابینه‌اش جایگاهی ندارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،پرویز کاظمی وزیر اول رفاه دولت احمدی‌نژاد در بدو ورود به ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، هدف از حضور خود در صحنه انتخابات را نیاز به رقم خوردن یک تحول در مدیریت کشور عنوان کرد.
وی بحث مدیریت در کشور را مهم و ضروری دانست و گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه به مدیریت در برخی نقاط دچار مشکلاتی شدیم و اکنون در جایگاهی هستیم که با این منابع و امکانات موجود در کشور هم جوانان تحصیل‌کرده به خارج از کشور می‌روند و هم از امکانات داخل کشور بخوبی استفاده نمی‌کنیم و مردم هم در معیشت با سختی مواجه می‌شوند.
کاظمی مدیریت صحیح را عاملی برای پیشرفت کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی توصیف کرد و گفت: به صورت مستقل به صحنه آمده‌ام.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آرامش در زمینه‌های مختلف و تلاش را از جمله مسائل مهم برشمرد و گفت: به کار گرفتن این دو مقوله باعث تحقق یک نتیجه مطلوب می‌شود.
وی با بیان اینکه بنا دارم که در صحنه حضور داشته باشم، اظهار داشت: اما اگر این رقم بخورد که اقبال به سمت برخی از دوستان برود ما همه باید به این سمت برویم که کشور پیشرفت کرده و رونق بگیرد.
کاظمی تاکید کرد: مطلقا احمدی‌نژاد در کابینه وی جایی ندارد.
کاظمی با تاکید بر اینکه در کشور باید مدیریت بله قربان را حذف کنیم از تصمیمات روزمره انتقاد و این موضوع را آفتی برای کشور توصیف کرد.
وزیر رفاه دولت نهم همچنین با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود تصور من این بود که می‌توان مشکلات را برطرف کرد، گفت: در حال حاضر شورای نگهبان چارچوبی قرار داده که بر اساس آن انتخاب خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: امیدوارم شرایط تحقق حماسه سیاسی که با ریسک به وجود می‌آید اجازه داده شود که بنده هم حضور پیدا کنم.
کاظمی همچنین در پاسخ به این سوال که در صورت عدم صلاحیت چه خواهید کرد، اظهار داشت: تمکین می‌کنم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴