کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله توکل:

دهه فجر نفی همه طاغوت‌ها از طریق حاکمیت اسلام ناب در همه عصرهاست

12 بهمن 1394 ساعت 18:59

بهار شکوهمند پیروزی خون بر شمشیر، محصول بازگشت ولایت اهلبیت علیهم‌السلام در قامت امام امت خمینی کبیر رضوان‌الله تعالی علیه به سرزمین ولایی ایران بود.


به گزارش بلاغ، استاد برجسته خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم طی پیامی بمناسبت فرارسیدن دهه فجر، گرامیداشت این ایام را تنها از طریق تجلیل از شهداء و پیروی کامل از مقام معظم رهبری ممکن دانست.
آیت‌الله توکل در پیام خود آورده:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جاءالحق و ذهق‌الباطل، ان‌الباطل کان ذهوقا.
بهار شکوهمند پیروزی خون بر شمشیر، محصول بازگشت ولایت اهلبیت علیهم‌السلام در قامت امام امت خمینی کبیر رضوان‌الله تعالی علیه به سرزمین ولایی ایران بود که شکوفه‌های آن همچنان با درخشش ولایت عظمای فقیه نه تنها در ایران اسلامی، که در سراسر جهان ساطع می‌شود و زمینه را برای طلوع خورشید امامت مهدی آل محمد(عج‌الله) فراهم می‌سازد.

دهه فجر نفی همه طواغیت از طریق حاکمیت اسلام ناب و اسلام ولایت فقه در همه عصرهاست.

اعزار و تکریم این ایام‌الله با گرامیداشت شهداء، بویژه شهدای مدافع حرم و پیروی عارفانه و عشقانه از ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، در حضور حماسی پای صندوق‌های رای در 7 اسفند امسال و برگزیدن منتخبانی در تراز نظام اسلامی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه قابل تحقق است.

احیاء ارزش‌های اسلام ناب در استکبارستیزی و اخلاق‌گرایی و صیانت از عزت و عظمت نظام اسلامی با تمام وجود و حفظ امانت شهداء و اولیاء و اوصیاء الهی در پاسداری از انقلاب اسلامی، از بازخوانی حوادث انقلاب سال 57 است که باید برونداد این ایام ماندگار باشد.

فجر انقلاب بر فجرآفرینان دیروز و امروز مبارک‌باد
سیدرحیم توکل دوازدهم بهمن 1394


کد مطلب: 169122

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/169122/دهه-فجر-نفی-همه-طاغوت-ها-طریق-حاکمیت-اسلام-ناب-عصرهاست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com