تاریخ انتشارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۱۶۸۳۷۵
هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان فردا با 5 دیدار پیگیری می‌شود و شش تیم تلاش‌ها می‌کنند تا پنج سهمیه باقی مانده پلی‌آف را کسب کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، هفته نهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست فردا با پنج دیدار در شهرهای تهران، آمل، گنبد، تبریز و مشهد پیگیری خواهد شد.

تاکنون تیم‌های بانک سرمایه، پیکان تهران و شهرداری اورمیه صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی شده است. در انتهای جدول نیز تیم‌های گوهر کویر زاهدان، آلومینیوم المهدی هرمزگان و بازرگانی جواهری گنبد دیگر امیدی برای صعود به مرحله پلی‌آف ندارند. شش تیم باقی مانده در این هفته برای پنج سهمیه پلی‌آف تلاش خواهند کرد.

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در این هفته میزبان پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت ها خواهد بود. نماینده گنبد هم اکنون با 6 برد و 17 امتیاز در جایگاه دهم جدال قرار دارد. تیم بازرگانی در هفته نوزدهم در یک دیدار سنگین و در حالی که در ست های اول و دوم مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسیده بود، سه بر دو مغلوب میزبان خود شد. پیکان نیز که با 16 برد و 45 امتیاز در رتبه دوم جدول در مسابقه با بازرگانی برای تثبیت جایگاه خود تلاش خواهد کرد. زیرا حتی اگر صدرنشین این هفته مغلوب شود، پیکان در همان رتبه دوم خواهد ماند.

در دومین مسابقه هفته بیستم لیگ برتر والیبال دو تیم کاله مازندران و بانک سرمایه (صدرنشین 50 امتیازی) در سالن پیامبر اعظم(ص) شهر آمل به مصاف یکدیگر می روند. کاله که در هفته قبل نیز سه بر صفر مغلوب ارومیه شد، با 28 امتیاز از 9 برد در جایگاه هشتم جدول است اما برای ماندن در جمع هشت تیم برتر باید پیروز میدان باشد، زیرا آرمان هم 9 برد دارد و در جایگاه نهم است و همانند سایه این تیم را همراهی می کند. دیدار رفت دو تیم کاله و بانک سرمایه سه بر یک به سود شاگردان مصطفی کارخانه در خانه والیبال تهران به پایان رسید.

سالن شهید اقدمی تبریز میزبان یکی دیگر از دیدارهای هفته نهم دور برگشت لیگ برتر والیبال است که دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر می روند. شهرداری تبریز با 30 امتیاز از 10 برد در رتبه ششم است و شهرداری ارومیه با 15 برد و 46 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد. نماینده ارومیه از جایگاه سومی خود برای دور مقدماتی اطمینان دارد و برای بهبود آن تلاش می کند اما شهرداری تبریز هنوز از صعود خود به مرحله پلی آف اطمینان ندارد، بنابر این تبریزی ها بهترین فرصت برای کسب پیروزی با استفاده از امتیاز میزبانی در این مسابقه را دارند. دیدار دور رفت سه بر یک به سود ارومیه به پایان رسید و تبریزی ها در اندیشه جبران این نتیجه نیز هستند.

نارنجی پوشان سایپا در هفته بیستم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران میزبان آلومینیوم المهدی هرمزگان هستند. المهدی تنها دو برد دارد و با 11 امتیاز در رتبه یازدهم لیگ برتر است اما سایپا با 10 برد و 28 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا در این مسابقه به دنبال کسب پیروزی یازدهم خود برابر تیم بی انگیزه آلومینیوم المهدی هستند تا با آسودگی بیشتر خود را برای جدال با آرمان حریف جدی در مسیر صعود به پلی آف در هفته بیست یکم آماده کنند. دیدار رفت این دو تیم نیز سه بر دو به سود سایپا به پایان رسید.

در یکصد و بیستمین دیدار لیگ برتر والیبال، تیم های ثامن الحجج خراسان و آرمان ورزشی اردکان در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر می روند. دیداری که اگر ثامن پیروز شود، جواز حضور در مرحله پلی آف را به دست می آورد. از سوی دیگر آرمان اگر مغلوب شود یک گام دیگر از حضور در هشت تیم برتر و پلی آف دور می شود که جبرانش در دو هفته آینده این رقابت ها بسیار سخت می شود.

دیدار ششم این هفته روز جمعه دوم بهمن ماه برگزار شد و متین صالحین ورامین 3 بر صفر گوهر کویر زاهدان را از پیش رو برداشت.

برنامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
گنبد، ساعت 17: سالن المپیک
بازرگانی جواهری گنبد – پیکان تهران  

آمل، ساعت 17: سالن پیامبر اعظم (ص)
کاله مازندران – بانک سرمایه

تبریز، ساعت 17: سالن شهید اقدمی
شهرداری تبریز – شهرداری ارومیه

تهران، ساعت 17: خانه والیبال
سایپای تهران – آلومینیوم المهدی هرمزگان

مشهد، ساعت 17: سالن مهران
ثامن الحجج خراسان – آرمان ورزشی اردکان/آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴