تاریخ انتشارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۱۶۶۶۵۴
مسئول امور بانوان فرمانداری بابلسر از برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی ورزشی با کمک دستگاه‌های اجرایی و پایگاه‌های بسیج ویژه بانوان در شهرستان بابلسر خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، فریده ملایی طی گفت‌وگویی با بیان اینکه دهه‌فجر فرصت مغتنمی است تا عملکرد دولت برای مردم بازگو شود، اظهار کرد: دفتر امور بانوان فرمانداری بابلسر در ایام‌الله دهه‌فجر امسال بیش از 100 برنامه فرهنگی ورزشی را با کمک دستگاه‌های اجرایی و پایگاه‌های بسیج ویژه بانوان در شهرستان برگزار می‌کند.

وی افزود: برگزاری همایش بزرگ سلامت زنان، کارگاه‌های متعدد آموزشی برای بانوان، نمایشگاه صنایع‌دستی، گفتمان دینی در مدارس و مسابقات متنوع قانونی، مراسم گردهمایی زنان روستایی با هدف آموزش کشاورزی، مسابقات نقاشی برای کودکان و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های فرهنگی در ایام‌الله دهه‌فجر است.

مسئول امور بانوان فرمانداری بابلسر، شرکت در گل‌باران مزار شهدا، دیدار با مجتمع سالمندان، برپایی نمایشگاه با موضوع استکبارستیزی در سطح مدارس و پایگاه‌ها، نشست روشنگری با موضوع استکبارستیزی، برپایی نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب و استکبارستیزی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری گفتمان‌های دینی، بصیرتی و معرفتی و همایش ویژه رابطان پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه مشاوران، مدیران و نماینده دبیران را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

ملایی در پایان برگزاری مسابقات تکواندو، نجات غریق و غواصی، بسکتبال، شطرنج، تیراندازی، کاراته، مسابقات همگانی، کونگ‌فو، والیبال، کویرنوردی و آذین‌بندی اماکن ورزشی را از جمله برنامه‌های ورزشی امور بانوان این شهرستان برشمرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰