تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۱۶۵۴۵
منابع آگاه لبناني مدعي شد نيروهاي نظامي حزب الله هم اكنون براي مقابله با هرگونه درگيري نظامي در منطقه در آماده باش كامل به سر مي‌برند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،روزنامه القدس العربي به نقل از منابع آگاه لبناني مدعي شد نيروهاي نظامي حزب الله هم اكنون براي مقابله با هرگونه درگيري نظامي در منطقه در آماده باش كامل به سر مي‌برند.
اين منابع آگاه كه نخواستند نامشان فاش شود، افزودند: آماده باش نيروهاي حزب الله پس از آن صورت گرفت كه "ميخائيل بوگدانوف" در نشستي پشت درهاي بسته با سيد حسن نصرالله به گفتگو پرداخت و دو طرف به هماهنگي در خصوص پاسخ به هرگونه تجاوز احتمالي اسرائيل رسيدند.

اين منابع در ادامه با بيان اينكه "بوگدانوف" نامه اي را از سوي "ولاديمير پوتين" رئيس جمهور روسيه به سيد حسن نصرالله داده است، افزودند: براساس آنچه كه دفتر رسانه اي حزب الله اعلام داشته در اين ديدار دو طرف به اوضاع و تحولات منطقه بويژه اوضاع لبنان و سوريه پرداختند.
براساس گفته ها و ادعاهاي اين منابع لبناني آماده باش نيروهاي حزب الله  براي جلوگيري از هرگونه تجاوز احتمالي اسرائيل است و هم اكنون فضاي عمومي لبنان هم از بروز جنگي نام مي‌برند كه تا شش هفته آينده آغاز شده و شامل اين كشور، سوريه و شايد ايران مي‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴