دبیر عالی هیئت نظارت بر انتخابات استان مازندران در گفتگو با بلاغ/

هفته آینده نتایج صلاحیت کاندیداهای شورا اعلام می شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۶۳۱۹
دبیر عالی هیئت نظارت بر انتخابات استان مازندران از اعلام نتایج صلاحیت کاندیداهای شورای شهر و روستا در هفته آینده خبر داد.
۰
plusresetminus
هفته آینده نتایج صلاحیت کاندیداهای شورا اعلام می شود
قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با بلاغ با بیان اینکه شمار قابل توجهی از افراد در حوزه شهری و روستایی استان مازندران کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شدند گفت: در حال حاضر هیئت اجرایی در حال بررسی صلاحیت ها می باشد که باید نتیجه آنرا به هیئت نظارت اعلام کنند و هیئت نظارت نیز مجددا بررسی و نهایتا اعلام نتیجه صلاحیت ها ظرف هفته آینده اعلام خواهد شد.
وی افزود: البته این بدان معنا نیست که آنهایی که در این هفته از فیلتر هیئت نظارت عبور کردند پس می توانند تا روز آخر تایید باشند ، خیر ، اینگونه نیست بلکه هیئت نظارت می تواند تا یکی دو روز مانده به آغاز انتخابات همچنان پیگیر باشد و نتایج خود را نهایی کند.
دبیر عالی هیئت نظارت بر انتخابات استان مازندران تصریح کرد: آنچه که به هیئت های نظارت در استان مازندران گفتیم این نکته بود که نگاهشان یک نگاه باز باشد و صرفا از دستگاههای چهارگانه ثبت احوال ، نیروی انتظامی ، دستگاه قضایی و بصورت خاص اداره اطلاعات ، نظر خواهی کنند و بر اساس همان مستندات اظهار نظر نمایند.
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : از طرفی نیز با توجه به همزمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری که ثبت نام آن از ۱۷ اردیبهشت آغاز می شود باید اقدامات لازم را انجام دهیم تا فشار کار بر روی حوزه های اجرایی ، خصوصا فرمانداری ها کمتر باشد.
وی به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد و گفت: باید این حماسه سیاسی توسط مردم خلق شود و در بحث حماسه آفرینی به مشارکت حداکثری نیاز داریم که مردم نقش اول آن را ایفا می کنند.
وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، باید با بصیرت انتخاب کنیم و انشاا... این حماسه سیاسی با حضور پرشور و حداکثری مردم رقم خواهد خورد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما