تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۶۲۵۱۷
تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که ۲۰ دقیقه پایانی دیدار خود در زمین والنسیا را با یک یار کمتر بازی کرد برابر این تیم دو بار برتری خود را از دست داد تا با تساوی میدان را ترک کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تیم های فوتبال والنسیا و رئال مادرید از ساعت ۲۳ روز یکشنبه در چارچوب هفته هجدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا در ورزشگاه مستایا برابر هم صف آرایی کردند که این بازی حساس با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. کریم بنزما (۱۷) و گرث بیل (۸۲) برای رئال مادرید گلزنی کردند و دانیل پارخو (۴۵- پنالتی) و پاکو آلکاسر (۸۳) نیز دو گل تیم والنسیا را به ثمر رساندند.

نیمه نخست را رئال مادرید بهتر شروع کرد و از همان دقایق نخست بازی تیم والنسیا را تحت فشار قرار داد. رئالی ها بعد از اینکه چند موقعیت را از دست دادند در دقیقه ۱۷ به گل رسیدند. همکاری بنزما، بیل و رونالدو یک مثلث را پشت محوطه جریمه حریف شکل داده بود که در نهایت توپ به بنزما رسید تا او با اندکی پیشروی و ضربه ای دقیقه دروازه والنسیا را باز کند.

شاگردان گری نویل بعد از این گل از لاک دفاعی خارج شدند و شجاعانه بازی کردند که حاصل آن چند موقعیت خطرناک روی دروازه رئال مادرید بود. سرانجام در دقیقه ۴۵ خطای په‌په روی مهاجم حریف توسط داور پنالتی تشخیص داده شد تا این ضربه را دانیل پارخو بر خلاف جهت حرکت کیلور ناواس به گل تساوی تبدیل کند.

نیمه دوم را هم رئال مادرید بهتر شروع کرد با این تفاوت که این بار والنسیا در ضد حملات خطرناک بود. هر دو تیم چندین موقعیت را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه ۶۹ کریستیانو رونالدو درون محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور آن را پنالتی تشخیص نداد. همین توپ در برگشت تبدیل به یک ضد حمله شد تا متئو کواچیچ روی بازیکن والنسیا خطای بدی را مرتکب شود و مستقیما کارت قرمز دریافت کند تا رئال مادرید ۲۰ دقیقه پایانی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

در دقیقه ۸۲ بازی رئال مادرید ۱۰ نفره به گل رسید. گرث بیل با ضربه سر به زیبایی توپ ارسالی از جناح راست را به تیر مخالف فرستاد تا تیمش را ۲ بر یک پیش بیاندازد این گل فقط یک دقیقه دوام داشت چرا که والنسیا بلافاصله و در دقیقه ۸۳ بار دیگر کار را به تساوی کشاند. این بار پاکو آلکاسر با ضربه سر دروازه رئال مادرید را گشود.

در دقایق پایانی رئال مادرید حریف را تحت فشار فراوانی خبر داد اما در ضد حمله نگردو تک به تک را با ناواس از دست داد و بازی با همان تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. رئال مادرید با این نتیجه ۳۷ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. اتلتیکو مادرید با ۴۱ امتیاز صدرنشین است و بارسلونا با یک بازی کمتر و ۳۹ امتیاز در رده دوم جای دارد.

در صورتی پیروزی رئال مادرید برابر والنسیا، این تیم بخاطر تفاضل گل بهتر جایگزین بارسلونا در رده دوم جدول می شد که این اتفاق رخ نداد./آ

منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما