کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اول رئیس‌جمهور:

یارانه سال آینده هم پرداخت می‌شود

13 دی 1394 ساعت 7:47

معاون اول رئیس‌جمهور از ادامه پرداخت یارانه در سال آینده خبر داد.


به گزارش بلاغ، اسحاق جهانگیری دیروز در جریان بازدید از وزارت نیرو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به کاهش درآمد دولت در سال آینده آیا هدفمندی یارانه ادامه پیدا می‌کند گفت: هدفمندی یارانه‌ها سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است مقامات دولت روحانی از ابتدای تشکیل این دولت بارها علیه پرداخت یارانه به مردم، سخن رانده و بر حذف آن تاکید کرده‌اند ولی با گذشت قریب به 2 سال و نیم از عمر دولتشان هنوز نتوانسته‌اند به این ادعا جامه عمل بپوشانند.برخی کارشناسان معتقدند عدم حذف یارانه‌ها از سوی دولت روحانی دارای اهداف سیاسی انتخاباتی است.

به گزارش فارس معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا انحلال و ادغام وزارت نیرو یک شیطنت است و این که پیشنهادی است که به دولت مطرح شده است، گفت: ادغام یا انحلال وزارت نیرو یک پیشنهاد جدی نیست البته شاید شیطنت باشد چرا که همواره سازمان‌هایی که کار آنها تدوین برنامه است پیشنهادهایی ارائه می‌کنند.

وی افزود: احتمالا در برخی از شوراها این بحث ادغام و انحلال صورت گرفته است، موضوعی که در گذشته نیز مطرح بوده، اما وقتی به دولت رسید چون مسائل بهتر و کارشناسی شده بود اعلام شد که این موضوع مطرح نیست.جهانگیری ادامه داد: پس انحلال وزارت نیرو و ادغام آن در دولت صورت نگرفته و این وزارتخانه با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.

معاون اول رئیس‌جمهور اضافه کرد: دولت در این زمان وقت رسیدگی به اینجور موارد را ندارد و قصد انحلال وزارت نیرو را ندارد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد زمان دقیق لغو تحریم‌ها گفت: رئیس‌جمهور اعلام کرده است زمان لغو تحریم‌ها دی ماه است.


کد مطلب: 162210

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/162210/یارانه-سال-آینده-هم-پرداخت-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com