تاریخ انتشارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۱۶۲۱۹۲
آیت‌الله توکل گفت: خاندان سعودی کوچک‌تر از آن است که به این جنایت جرأت کند، اعدام آیت‌الله نمر به فرمان شیطان بزرگ انجام پذیرفت بدین‌جهت، باید دادها را بر سر امریکا کشید و مزدوران وهابی آن را به مجازات رساند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در پی شهادت آیت‌الله نمر توسط حاکمان سعودی، آیت‌الله توکل، استاد برجسته خارج فقه و اصول، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن این جنایت، خواستار اقدام جامع جهان اسلام علیه امریکا و اذناب وهابی او در منطقه شد.

در بخشی از پیام آیت‌الله توکل آمده: شهادت مظلومانه عالم مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر آیت‌الله باقرالنمر بار دیگر ثابت کرد که جنایات پایان‌ناپذیر آل‌سعود تنها و تنها با پشتیبانی جدی امریکا و صهیونیست‌ها ادامه می‌یابد و در واقع، عامل اصلی جنایات کنونی در جهان اسلام و از جمله اعدام این عالم وارسته، امریکای جنایتکار و صهیونیست‌های سفاک و غاصب هستند و خاندان مزدور سعودی به عنوان ننگ بشریت باید به سختی از سوی کشورهای اسلامی مجازات شود.

شهادت این فقیه مجاهد پرده از رخسار کریه آل سعود و اربابان مدعی حقوق بشر این خاندان خودکامه برداشت و ثابت کرد که نظام سلطه و اذناب وهابی و تروریزم‌پرور این مجموعه شیطانی به هیچ قانون و قاعده انسانی مقید نبوده و تنها با زبان زور آشنایند.

بر همه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان به‌ویژه بر دولت جمهوری اسلامی ایران واجب است تا به هر نحو ممکن مراتب انزجار خود از این اقدام تروریستی را ابراز داشته و برای برخورد جدی با عامل اصلی همه این مصائب، را در دستور کار خود قرار دهند و به وعده الهی در نابودی کفر و ظلم یقین داشته باشند که استکبار با هر دست و پازدن این چنینی، خود را به هلاکت نزدیک‌تر می‌کند. وسیعلم‌الذین ظلموا ای‌منقلب ینقلبون.

21 ربیع‌الاول 1437، 12 دی‌ماه 1394
سیدرحیم توکل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴