کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله توکل: امروز حیات اسلام در گرو تحقق منویات رهبری در سطح جهان است

29 آبان 1394 ساعت 13:57

در هیچ مقطع تاریخی اسلام بمانند امروز دارای دشمنان متشکل و مصمم نبوده و مسلمانان نیز هیچگاه بمانند امروز نیازمند رهبری پاک، شجاع، دارای بینش عمیق و جامع‌الاطراف نبوده‌اند.


به گزارش خبرنگار بلاغ، مدرس دروس عالی فقه و اصول حوزه، که در جمع خواهران شهرستان بابل سخن می‌گفت، با بیان مطلب فوق، به تاریخ خونبار اسلام و تشیع اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی نتیجه همه فداکاریها و جان‌نثاری‌های شیعه در طول تاریخ است که صیانت از آن وظیفه تاریخی و اسلامی همه می‌باشد.

وی با بیان اینکه نقطه هدف همه توطئه‌های استکبار تضعیف و نابودی ولایت فقیه است، عنوان کرد: دشمنان سالهاست که به علل شکست خود در مقابله با انقلاب اسلامی ایران پی برده‌اند، بدین جهت نابودی ولایت فقیه را هدف اصلی فعالیت‌های خود قرار داده‌اند.

آیت‌الله توکل رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را امتداد رهبری‌های حضرت امام(رة) دانست و گفت: دنیای کنونی و حتی دشمنان جهانی انقلاب اسلامی هم به بی‌نظیر بودن رهبر‌های داهیانه مقام معظم رهبری اعتراف دارند و به خبرگان رهبری بعدی امیدها بسته‌اند تا بتوانند خواسته‌های خود را به صورت نیابتی توسط عده‌ای غرب باور محقق کنند.

استاد برجسته حوزه‌های علمیه بصیرت و انتخاب آگاهانه و توأم با بررسی‌های دقیق را شرط شکل‌گرفتن مجلس خبرگان در تراز مردم دیندار و ولایی کش.ر و استان مازندران دانست.


کد مطلب: 151794

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/151794/آیت-الله-توکل-امروز-حیات-اسلام-گرو-تحقق-منویات-رهبری-سطح-جهان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com