تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۱۵۰۰۱
رییس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه برای شرکت در جشن جهانی نوروز تهران را به مقصد عشق‌آباد ترک کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،دکتر محمود احمدی‌نژاد پیش از سفر به ترکمنستان برای شرکت در چهارمین جشن جهانی نوروز گفت: رسیدن به بهار حقیقی آرزوی فکری و تاریخی همه انسان‌ها در دوران عمر بشر بوده است.
وی افزود: همه پیامبران، صالحان و دلسوزان در آرزوی رسیدن به بهار حقیقی و رساندن بشریت به این قله تلاش،‌ مجاهدت و فداکاری کرده‌اند.
وی با بیان این‌که «نوروز جشن بازگشت به ارزش‌های الهی و انسانی، یادآوری حقیقت و فطرت، توحید، عبودیت، عشق، عدالت و زیبایی است» ادامه داد: این جشن جزء زیباترین سنت‌های وضع شده است.
رییس‌جمهور ادامه داد: با تلاش دولت نهم و تلاش جمعی یازده کشور نوروز ثبت جهانی شد و استقبال جهانی از نوروز بسیار گسترده و سریع است که به حقیقت نوروز باز می‌گردد.
وی افزود: زمانی که ملت‌ها و مسوولان کشورها با اندیشه نوروزی و بهاری دور هم جمع می‌شوند، دوستی‌ها عمیق‌تر، روابط گسترده‌تر، اندیشه‌ها هماهنگ‌تر،اراده‌ها قوی‌تر، هماهنگی‌ها بیشتر و دل‌ها به یکدیگر نزدیکتر می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد به زودی جشن نوروز با همه ملت‌ها و دولت‌ها، عاشقان، کمال‌جویان، عدالت‌طلبان و آزادی‌خواهان با هدایت و لطف امام عصر(عج) برگزار شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴