تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۱۴۸۷۶۳
در حال حاضر ۱۴۰ هزار نفر در مازندران از خدمات این صندوق بهره‌مند هستند و شرایط جذب روستائیان در صندوق توسعه بیمه‌ای فراهم است.
۰
plusresetminus
سهم مازندران از صندوق بیمه اجتماعی باوجود افزايش 100 درصدی اعضا، مناسب نیست
به گزارش بلاغ، ربیع فلاح استاندار مازندران در جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی بر تلاش همه فرمانداران و مدیران برای افزایش 100 درصدی اعضای صندوق بیمه اجتماعی روستائیان تاكید كرد.

در این جلسه كه همه فرمانداران مازندران حضور داشتند، مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران، گفت: سهم استان از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مناسب نیست.

علی قمی با اشاره به اینکه صندوق توسعه بیمه‌ای کشور ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای جذب بیمه دارد که هر استانی بتواند افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد سهم مازندران از این صندوق باوجود جمعیت بالای روستایی  که دارد مناسب نیست، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴۰ هزار نفر در مازندران از خدمات این صندوق بهره‌مند هستند و شرایط جذب روستاییان در صندوق توسعه بیمه‌ای فراهم است.

وی یکی از برنامه‌های صندوق توسعه بیمه‌ای را طرح بیمه انفرادی برشمرد و تصریح کرد: چهار هزار نفر در این طرح پیش‌بینی‌شده‌اند که در صورت آمادگی، افراد بیشتری تحت حمایت قرار می گیرند و در این زمینه اطلاع‌رسانی از طروق رسانه‌ها بسیار کمک‌کننده است.

استاندار مازندران نیز گفت: مزایای بیمه اجتماعی روستائیان به خوبی تبیین نشده است و اگر خدمات و مزایای این بیمه به خوبی معرفی شود بسیاری از روستائیان عضو این بیمه خواهند شد.

ربیع فلاح با بیان اینکه خدماتی از جمله مستمری، از كارافتادگی و فوت كه یكی از دغدغه‌های جدی روستائیان عزیز است با عضویت در این صندوق برطرف می‌شود، خواستار بهره‌گیری از ظرفیت شوراها و دهیاری‌ها برای اطلاع‌رسانی مناسب شد و بیان کرد: باید از ظرفیت منابع بانكی، خیرین، كمیته امداد و بهزیستی نیز برای افزایش تعداد اعضای صندوق استفاده كرد.

در پایان جلسه احكام 9 نفر از مستمری‌بگیران و كارافتادگان تحت پوشش صندوق به نمایندگی از 40 نفر از افراد تحت پوشش توسط استاندار مازندران به آنان ارائه شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴