دو برد دو تساوی و یک شکست در هفته دوم رقابت های لیگ سوم فوتبال کشور

شهدای بابلسر و عمران شهرداری ساری پیروز هفته دوم

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۱۴۷۴۹۵
هفته دوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور روز گذشته برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت، هفته دوم دور نخست رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور روز گذشته دوشنبه 11 آبان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز 5 نماینده از استان مازندران برابر حریفانشان صف آرایی کردند و یک نماینده از استان در این هفته استراحت داشت.

در یکی از جالب ترین دیدار های این هفته تیم خوب عمران شهرداری ساری در دیداری خانگی در استادیوم شهدای ساری با نتیجه سه بر یک میهمان خود تیم فوتبال پیروزی گرمسار را با شکست بدرقه کرد.

عمران شهرداری ساری که با هدایت عزیز تقی زاده و با حضور خورشیدی و دزایی پور به عنوان مربی تیم خوبی را راهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور کرده است، در این دیدار علی رغم زدن سه گل موقعیت های زیادی را هم ایجاد کرد که با بی دقتی بازیکنان خطوط حمله، این موقعیت ها به هدر رفت.

در این دیدار تماشایی گل های شاگردان تقی زاده را سید سجاد ساداتی، صالح انگاشته و امین صادقی به ثمر رساندند.
در دیگر دیدار این هفته تیم خوب شهدای بابلسر در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال نفتون تهران بود.

در این دیدار بابلسری ها با درخشش سرمربی خودشان موفق شدند با نتیجه یک بر صفر نفتون تهران را با شکست بدرقه کنند. در این دیدار تک گل تیم میزبان توسط محمود پور اسدالله، مربی - بازیکن این تیم و به صورت آکروباتیک به ثمر رسید تا این مربی - بازیکن درخشش خود در این دیدار را با این گل زیبا تکمیل کند.

همچنین دو نماینده دیگر استان مازندران، تیم های مقاومت نوین ساری و مهیا محراب سوادکوه در برابر حریفانشان در دیداری خارج از خانه یک امتیاز ارزشمند کسب کرده اند. تیم فوتبال مقاومت نوین ساری در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال کاوه پارسا ورامین بود و همچنین تیم فوتبال مهیا محراب سوادکوه میهمان تیم فوتبال شیرین فراز آق قلا بود که هر دو دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال قائمشهر هم تنها بازنده این هفته مازنی ها بود که در دیداری خارج از خانه برابر کیمیا فرآیند تهران تن به شکست 3 بر 1 داد که تک گل این تیم در این دیدار توسط سینا عمادی به ثمر رسید.

 تیم فوتبال استقلال میاندرود دیگر نماینده استان مازندران در این رقابت ها، به علت تغییر گروه با قرعه استراحت رو به رو شد و این هفته به میدان نخواهد رفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴