پاسخ مستند رئيس رسانه ملی به منتقدان

موافقان برجام 1800 دقيقه بيش از مخالفان تريبون داشتند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۴۷۲۰۳
رئيس سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران با رد انتقادات نسبت به رويكرد رسانه ملی در جريان بررسی برجام، گفت: در صداوسيما، حدود 3 هزار و 800 دقيقه زمان به تيم مذاكره‌كننده و موافقان برجام و حدود 2 هزار دقيقه زمان به منتقدان برجام داده شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمد سرافراز درباره انتقاداتی که برخی افراد نسبت به رویکرد رسانه ملی در جریان بررسی برجام داشته‌اند، اظهار کرد: طبق گزارشی که به مجلس هم داده شد، سازمان صداوسیما در خصوص برجام رویکرد مناسبی اتخاذ کرده بود.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر همین اساس تصریح کرد: حدود 3 هزار و 800 دقیقه زمان به تیم مذاکره کننده و موافقان برجام و حدود 2 هزار دقیقه زمان به منتقدان برجام داده شده است که این امر نشان دهنده رویکرد مناسب رسانه ملی در این امر است.

وی افزود: اکنون وظیفه تمام دستگاه‌ها از جمله صداوسیما، دولت و مجلس، مسئولیت سنگینی در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری است که آنچه را ایشان مد نظر داشته‌اند اجرا کنند و روند امور به گونه‌ای نشود که ایران تعهدات خود را نسبت به برجام انجام دهد، اما در مقابل امریکا و سایر قدرت‌ها، تحریم‌ها را برطرف نکرده یا صرفا با برطرف کردن بخشی از آن، برجام را به درستی اجرا نکنند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا برجام به درستی اجرا شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴