تاریخ انتشارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۱۴۶۸۶۸
مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم آل‎‌الله عصر امروز(جمعه 8 آبان‌ماه) با حضور پرشور مردم قدرشناس ایران اسلامی و برخی چهره‌های کشوری برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، هوا امروز دلش بارانی بود؛ انگار او هم بغض داشت. بغض مدافعی سرو قامت و آهنین همت. بغض جوانی زیبارو و رشید که به عشق حسین و آل حسین، پا به سرزمین افتاده در چنگال حرامیان زمان یعنی شامات گذاشته بود. بغض جوانی که در شهرآورد قرمزها و آبی‌های پایتخت، همه رنگ‌ها و سلایق شهر را گرد هم آورد. او رفت تا همچنان گنبد و بارگاه زینت دل مولا علی (ع)، شیرزن دشت کربلا، رسواکننده تخت و تاج یزیدیان، زینب کبری(س) باقی بماند. این جوان عرش‌نشین کسی نیست جز "عبدالله باقری". 
 
امروز(جمعه 8 آبان‌ماه) مراسم بزرگداشت این عزیز تازه سفرکرده با حضور پرشور مردم قدرشناس ایران اسلامی و برخی چهره‌های کشوری در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان آزادی تهران برگزار شد.
 
مراسم بزرگداشت شهید باقری+تصاویر
 
مراسم بزرگداشت شهید باقری+تصاویر
 
**افرادی نظیر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان، مهرداد بذرپاش نماینده مجلس، کامران دانشجو وزیر علوم دولت دهم، غلامحسین الهام سخنگوی دولت سابق، مرتضی تمدن استاندار سابق تهران، مرتضی طلایی، حبیب کاشانی و پرویز سروری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، از جمله چهره‌های شاخص در این مراسم بودند.
 
مراسم بزرگداشت شهید باقری+تصاویر
 
**همه چهره های نامی، به نیت نکوداشت نام و یاد این شهید مدافع حرم آل‌الله در مراسم حضور داشتند اما کسی که بهانه‌ای جدای از این‌ها برای حضور داشت، محمود احمدی‌نژاد بود. عبدالله باقری سال‌ها به عنوان محافظ رئیس‌جمهور سابق کشورمان، ادای مسئولیت کرده بود.
 
**احمدی‌نژاد مثل همیشه، بازار خوش و بش با مردم را گرم نگه داشته بود.
 
مراسم بزرگداشت شهید باقری+تصاویر
 
**مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس و کامران دانشجو وزیر علوم دولت دهم از جمله کسانی بودند که حاظر به جَنب‌نشینی با احمدی‌نژاد نشدند و تنها کسی که تن به این کار داد، غلامحسین الهامی بود که آخر از همه به مراسم ورود کرد و با خود احمدی‌نژاد هم از مراسم خارج شد.
 
**سخنران مراسم، "سیدحسین مومنی" از وعاظ شناخته‌شده کشور بود که چند کلامی پیرامون مصیبت کربلا سخن گفت.
 
**مومنی در بخشی از سخنان خود گفت: "اینکه امام حسین(ع) می‌خواستند "عمربن‌سعد" را از هلاکت نجات دهند، اسمش مذاکره بود یا امر به معروف و نهی از منکر؟
 
مراسم بزرگداشت شهید باقری+تصاویر
 
**بیرون از مراسم، مهرداد بذرپاش را گیر آوردم و خواستم نظر او را پیرامون حضور ایران در نشست وین که اخیرا برای حل و فصل بحران سوریه برگزار شد را جویا شوم اما وی "سکوت" را به هر چیز دیگری ترجیح داد.
 
**ساعت به 5 بعدازظهر نزدیک می‌شد که "سعید حدادیان" به عنوان بخش پایانی مراسم در رثای امام حسین(ع) نوحه‌سرایی کرد.
 
مراسم بزرگداشت شهید باقری+تصاویر
 
**باران نم نم در حال باریدن بود. منتظر احمدی‌نژاد بودم تا درباره برجام از او سوال کنم. به محض اینکه احمدی‌نژاد از مراسم بیرون زد بر شدت باران افزوده شد! او اینگونه پاسخ سوال من درباره برجام را داد: "فعلا درباره برجام موضع‌گیری نمی‌کنم."/م
منبع : صراط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰