تاریخ انتشارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۱۴۴۶۱۰
سرکیس نعوم روزنامه‌نگار معروف لبنانی در روزنامه النهار : با وجود همه تصورات، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، برخورد بسیار حکیمانه‌ای با مشکلات داشتند و همگان را شگفت‌زده کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، این تحلیل را سرکیس نعوم روزنامه‌نگار معروف لبنانی در روزنامه النهار منتشر کرد. وی که چندی پیش سفری به تهران داشته در گزارشی نوشت: از همان ابتدای تأسیس جمهوری اسلامی ایران، شخصیت‌های خارجی به ویژه کسانی که از کشورهای عربی و اسلامی به ایران سفر می‌کردند، متوجه می‌شدند که مقامات جمهوری اسلامی ایران تلاش دارند آنها را قانع کنند که برنامه دینی، سیاسی و ایدئولوژیک آنها پیروز خواهد شد و توان لازم را برای تحقق بخشیدن به آن دارند و دیگر این که ایران در نهایت به قدرتی بزرگ نه فقط در منطقه بلکه در سطح جهان تبدیل خواهد شد و می‌تواند کشورهای مستضعف جهان سوم را زیر چتر خود گرفته و در جهان تک‌قطبی بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، هدایت محور جهانی مقابل ایالات متحده آمریکا را برعهده گیرد.

سرکیس نعوم افزود: زمانی که آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب و ولی‌فقیه جانشین امام‌خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی شدند خیلی‌ها تصور می‌کردند با یک فرد معمولی و عادی روبه‌رو هستند. نگرانی‌هایی هم وجود داشت. با وجود همه تصورات، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، برخورد بسیار حکیمانه‌ای با مشکلات داشتند و همگان را شگفت‌زده کردند.

منبع : نسل فردا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴