تاریخ انتشارجمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۱۴۴۵۹۸
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه دشمن در صدد ترویج تشیع انگلیسی و لندنی در هیئت‌ها است٬ گفت: در این راستا افرادی را برای نفوذ در هیئت‌ها آموزش داده‌اند تا به هدف شوم خود دست یابند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سردار احمد‌رضا رادان شامگاه پنچ‌شنبه در زینبیه اعظم زنجان در جمع عزاداران حسینی بااشاره به ترویج تشیع انگلیسی و لندنی در کشورمان اظهار کرد: تعدادی از افراد در انگلیس و لندن برای بوجود آوردن تشیع انگلیسی و لندنی آموزش دیدند و دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف خود همه امکانات را برای این افراد مهیا کردند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا را با اشاره به اهداف شوم دشمنان اسلام تشیع گفت: هدف ترویج اسلام تشیع انگلیسی و لندنی ضربه زدن به اسلام است.

سردار رادان در زینبیه اعظم

وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان اسلام تشیع اظهار کرد: افرادی برای ترویج تشیع انگیلسی و یا لندنی آموزش دید‌ه‌اند باید مواظب نفوذ این افراد در هیئت‌ها باشیم.

سردار رادان یکی از خطرناک‌ترین آفات هیئت‌های مذهبی را تشیع انگلیسی و لندنی عنوان کرد و گفت:

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه این افراد برای آسیب زدن به اسلام تشیع تربیت شده‌اند٬ افزود: این افراد به تصور اینکه کسی به فعالیت آنها توجه نمی‌کند در اشتباه هستند و این افراد هستند که با ترفند‌های مختلفی برای ترویج خرافه‌گویی و خرافه پردازی در هیئت‌ها اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که برای ترویج تشیع انگلیسی و یا لندنی تربیت شده‌اند فتوا‌ها و خرافه‌هایی را از خود می‌دهد در حالی از ابتدا نیز صاحب فتوا نبودند، اما اقدام می‌کنند٬ گفت: این افراد در صدد نفوذ در بین عزاداران حسینی هستند تا آفات خود به عزاداران حسینی وارد کنند.

سردار رادان در زینبیه اعظم

سردار رادان با اشاره به اینکه مواظب انحرافات و خرافه‌گویی‌ها باشید چرا که دشمنان در صدد ایجاد انحراف در بین عزاداران حسینی هستند٬ افزود: متاسفانه برخی از هیئت‌ها حرف‌هایی می‌زند و اقدامی می‌کنند که باعث ننگ جامعه اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زنجانی‌ها در دسته عزاداری حماسه آفریدند و این حماسه زنجانی امروز نام جهانی گرفته است٬ ابراز کرد: برخی از استان‌ها آغاز کردند به کیفیت عزداری‌های زنجانی‌ها برسند که این جای شکر دارد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا حماسه عزاداران زنجانی‌ها را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: این نشان می‌دهد که زنجانی‌ها از جهت شور و شعور حسینی توانسته‌اند موفق عمل کنند.

وی با اشاره به اهداف ورود دشمنان به عزاداری‌ها تصریح کرد: دشمن با ظاهری غیر واقعی و با رویی خوش به هیئت‌ها نفوذ کرده و اهداف خود را در هیئت‌ها دنبال ‌می‌کند.

سردار رادان با بیان اینکه دشمن برای نفوذ خود روش‌های مختلفی را در پیش می‌گیرد٬ افزود: دشمن با بیان خوش و زیبا نزدیک می‌شود و اهداف خود را پیش می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از الفاظ نامناسب که در شان ائمه نیست از اهداف انحرافی دشمنان است٬ بیان کرد: باید مواظب این اقدام از سوی دشمن باشیم و اهداف سینه زدن و عزاداری کردن را با تمام وجود درک کنیم و بعد سینه بزنیم و عزاداری کنیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه دشمنان اسلام هدفی که دنبال می‌کنند این است که ما سینه بزنیم ولی هدف از سینه زدن را ندانیم٬ افزود: جوانان و هیئتی‌ها از این اقدام و هدف دشمنان آگاه باشند.

سردار رادان در زینبیه اعظم

وی با اشاره به اینکه واقعه عاشورا درس‌های زیادی را به یادگار گذاشته است٬ بیان کرد: عاشورا بوجود آمد تا ما درس‌های عاشورا را بدانیم عبرت‌های آن را فرا بگیریم زشتی‌ها و زیبایی‌های آن را بدانیم و برای عاشورا‌هایی که در آینده برایمان ایجاد می‌شود اقدامی درستی را در پیش بگیریم.

سردار رادان با بیان اینکه باز عاشورا‌هایی داریم و در آینده نیز خواهیم داشت٬ گفت: این درس‌های عاشورا است که به ماد یاد می‌دهد که در عاشورا‌های آینده باید چگونه عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از آموزه‌های مهم و کلیدی عاشورا عبودیت است٬ افزود: عبودیت یکی از مهمترین آموز‌ه‌های این واقعه بوده و باید تلاش کنیم تا خود را به این درجه از آموزه عاشورا برسانیم.

منبع : شبکه اطلاع رسانی راه دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷