تاریخ انتشارجمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۱۴۴۴۶۸
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما با جبهه کفراستکباری نمی توانیم سر سازش داشته باشیم چون این ها می خواهند اساس اسلام را ازبین ببرند.
۰
plusresetminus
ارتباط با آمریکا به معنی تسلیم دربرابر کفرجهانی است / امام حسین(ع) با عمرسعد مذاکره نکرد اتمام حجت کرد
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محسن حیدری در مراسم یادبودمدافع حرم شهید حمید مختاربند با اشاره به این که همه مسلمانان باید در مقابل دشمنان امت واحده باشند اظهارداشت: اسلام مرزنمی شناسد و همه مسلمانان باید به فکر یکدیگرباشند.

وی ادامه داد: وقتی یک سرزمینی از سرزمین های اسلام مورد تجاوز قرار می گیرد و مسلمان های آن سرزمین کشته و اسیرمی شوند، سایرمسلمانان نمی توانند بی تفاوت باشند چون این منطق قرآن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در حال حاضر فلسطین قریب به ۷۰ سال است زیر سلطه یهودی ها به سر می برند و این برای مسلمان دنیا مسئولیت ایجاد می کند و همه به کمک آنها باید بشتابند.

حیدری بااشاره به این که مردم سوریه بخاطر این که سوریه خط مقاومت در مقابل اسرائیل است مورد تعرض این نابکاران قرار گرفته اند افزود: اگر لبنان در مقابل اسرائیل ایستاد و حزب الله پیروزی شد این بخاطر جبهه مقاومت درسوریه بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ایران توانست در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد به برکت این جبهه مقاومت و سنگرمقدم خط مقاومت مقابل اسرائیل بود چون که همه کشورهای عربی بدون استثناء به اسلام خیانت کردند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: اکثر کشورهای عربی قریب به اتفاق دست ذلت به اسرائیل دادند اما کشوری که به آرمان فلسطین خیانت نکرد و در جبهه مقاومت باقی ماند همین سوریه بوده است.

حفظ لبنان بدون حفظ سوریه ممکن نیست

وی با اشاره به این که سوریه برای ما حتی از لبنان هم برای ما مهمتر است و حفظ لبنان بدون حفظ سوریه ممکن نیست افزود :در حال حاضر بحث دخالت در امور سوریه نیست بلکه بحث احساس مسئولیت در مقابل اسلام و مقاومت اسلامی است.

حیدری با اشاره به این که شهدای ما بخاطر دفاع از اصل اسلام راهی این دیارشدند گفت: در حال حاضر تقابل صددرصدی بین جبهه کفر به رهبری آمریکا و اسرائیل به پشتیبانی کشورهای غربی و عربی از یک سو و اسلام ناب محمدی (ص) با مرکزیت ایران اسلامی تحقق پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این جنگ بین اسلام و کفر جنگ سرنوشت ساز است و کفار می خواهند اساس و ریشه اسلام را از بیخ بکنند.

امام حسین(ع) در کربلا با عمرسعد مذاکره نکرد بلکه اتمام حجت کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براین که امام حسین(ع) در کربلا با عمرسعد مذاکره نکرد بلکه اتمام حجت کرد افزود: آن کسانی که به دنبال مذاکره با کدخدای جهان آمریکای جهانخوارهستند کورخوانده اند و اشتباه می کنند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: ما با همه کشورها رابطه اقتصادی داریم اما ارتباط با آمریکا به معنی تسلیم دربرابر کفرجهانی است و این زیبنده نظام اسلامی نیست.

آیت‌الله محسن حیدری در خاتمه خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم در راستای دفاع از اسلام و مقاومت اسلامی و دفاع از حرم حضرت زینب(س)، به مصاف و مبارزه با دشمن اصلی اسلام، صهیونیست‌ها و تکفیری ها بدون هیچ چشم داشتی به سوریه رفته و به شهادت رسیده‌اند.

منبع : شبکه اطلاع رسانی راه دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲